פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכונת כביסה במסגרת אחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שבועות פניתי לשירות קריסטל מאחר שהחלו להופיע כתמי שמן על הכביסה.
הנציג בשירות הלקוחות אמר מייד שמדובר, כנראה, במייסבים של המכונה, המליץ לי לקנות 3 בקבוקים ל"חידוש המכונה" (160 ש"ח "בלבד") ותאם לי ביקור טכנאי. הטכנאי הגיע בשעות הבוקר עם בקבוקי הפלא וזהה מייד שהתקלה היא אכן המייסבים (כמובן שהייתי צריכה לצאת מהעבודה..). הטכנאי טען שהוא לא מטפל בסוג כזה של תקלות וצריך טכנאי ממוחה במייסבים . שוב תאמו לי טכנאי לשעות הבוקר (ואני מתאמת את העבודה שלי בהתאם) ואז מתקשרים באותו יום ואומרים שהוא יכול להגיע רק אחה"צ (מאחר שכבר התארגנתי עם העבודה לא יכלתילקחת חופש ולהיות אחה"צצ בבית) אז שוב תאמו לי ליום אחר ואז באותו בוקר התקשרו והתנצלו שהם לא תאמו טכנאי מתאים (מוממה במיסבים) ושוב צריך לדחות את הביקור). אז התחילה סדרה של טלפונים מנציגים שונים (כשאחד לא מודע לשני) ובסוף נאמר שיאספו את המכונה ויביאו לי חילופית . יום למחרת קיבלתי הודעת SMS שיגיעו בין 2 ל-4 . התארגנתי בהתאם. בסוף, מתקשר מוביל ב-12 שהוא בדרכו אלי (ואניי בדרכי לישיבה חשובה...). אחרי עוד מס טלפונים המוביל אמר שישוב ב-2 וכך היה,המכונה נאספה (והביאו מכונה חילופית דוחה..). כעבור יומיים מתקשרת בשעה 4 אחה"צ פקידה לא אדיבה ומודיעה לי שמחר בין 10 ל 14 יחזירו לי את המכונה. הודעתי לה שעד 13 אני בפגישות (והבתראה כ"כ קצרה אני לא יכולה לשנות אותן) והתשובה שקבלתי: אין מה לעשות תקבלי את המכונה בהזמנות אחרת כשהמוביל באזור.....עוד מספר טלפונים והפקידה אמרה לי שהיא תבקש שיגיעו לקראת 2 בצהריים . בשלב זה ניסיתי לדבר עם משהו יותר בכיר בשרות לקוחות אך זה סרב ואמר שאין לו מה להוסיף. המוביל הגיע, כמובן, בשעה 11 ואני לא יכולתי לצאת מהעבודה. כ"כ הרבה עוגת נפש, טלפונים וטרטור אנשים עובדים כדי לתקן מכונה (כאשר עבר מההתחלה היה ברור מה התקלה...)

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה