מכונת כביסה קריסטל 7120 חדשה - לא תקינה |
נושא התלונה: |
חדד אלישע |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
1.בתאריך 22.06.2011 קיבלנו מכונת כביסה מסוג " קריסטל 7120 " דיגיטלית אשר נרכשה מחנות " מיני זול " בנתיבות .
2.מרגע הפעלתה לראשונה המכונה השמיעה רעשים ורעדה באופן לא סביר .
3.בתאריך 06.07.2011 הגיע טכנאי לדרישתנו העונה לשם ניב גור ולדבריו הבולמים אינם תקינים ואינם מותקנים כהלכה , תיקן אותם ואכן הרעשים פסקו .
4.בהפעלות הבאות של המכונה , הצג מראה על תוכנית של כשעתיים אך בפועל המכונה מסיימת
פעולתה לאחר כחצי שעה תוך שהיא מדלגת על פעולות שונות כולל סחיטה .
5.בנוסף לעיתים קרובות המרכך נותר במקומו והמכונה לא עושה בו שימוש .
6.לאחר שכנועים והתקשרויות רבות לחברה , נשלח הטכנאי ניב גור בתאריך 28.07.2011 ,
הגיע , הביט במכונה ללא הפעלתה , קבע כי הכל כשורה ועזב .
7.התלוננו שוב ושוב , אך נתקלנו באוזניים ערלות , הבטיחו לנו כי האחראי על הטכנאים משה בר כוכבא יצור עמנו קשר , אך הדבר לא קרה .
8.פנינו רבות וציינו את התקלה בפני מוקדניות השירות שוב ושוב ונדמה כי מתייחסים אלינו מתוך
מחשבה כי אנו סתם מתלוננים ללא סיבה .
9.המכונה כיום אינה עובדת כשורה , כאמור מדלגת על מרבית הפעולות , אינה מכניסה את מרכך הכביסה ובקיצור אינה תקינה כלל .
10.לציין כי אנו זוג חרדים עם תשעה ילדים בבית והמכונה הינה מכשיר חיוני ביותר בהתנהלות שלנו , אספנו אגורה לאגורה עד שזכינו לקנות מכונה חדשה לראשונה ולבסוף אכזבה גדולה .
11.על פי כללי הצדק הטבעי והחוק אנו דורשים להחליף את המכונה או לקבל כספנו חזרה , אין סיבה שנקנה מוצר חדש לחלוטין במחיר מלא ויהיה המוצר לא תקין מלכתחילה ויגרום לנו מפח נפש וטרדות אינספור .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|