פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה קריסטל 7120 חדשה - לא תקינה נושא התלונה:
חדד אלישע שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

1.בתאריך 22.06.2011 קיבלנו מכונת כביסה מסוג " קריסטל 7120 " דיגיטלית אשר נרכשה מחנות " מיני זול " בנתיבות .

2.מרגע הפעלתה לראשונה המכונה השמיעה רעשים ורעדה באופן לא סביר .

3.בתאריך 06.07.2011 הגיע טכנאי לדרישתנו העונה לשם ניב גור ולדבריו הבולמים אינם תקינים ואינם מותקנים כהלכה , תיקן אותם ואכן הרעשים פסקו .

4.בהפעלות הבאות של המכונה , הצג מראה על תוכנית של כשעתיים אך בפועל המכונה מסיימת
פעולתה לאחר כחצי שעה תוך שהיא מדלגת על פעולות שונות כולל סחיטה .

5.בנוסף לעיתים קרובות המרכך נותר במקומו והמכונה לא עושה בו שימוש .

6.לאחר שכנועים והתקשרויות רבות לחברה , נשלח הטכנאי ניב גור בתאריך 28.07.2011 ,
הגיע , הביט במכונה ללא הפעלתה , קבע כי הכל כשורה ועזב .

7.התלוננו שוב ושוב , אך נתקלנו באוזניים ערלות , הבטיחו לנו כי האחראי על הטכנאים משה בר כוכבא יצור עמנו קשר , אך הדבר לא קרה .

8.פנינו רבות וציינו את התקלה בפני מוקדניות השירות שוב ושוב ונדמה כי מתייחסים אלינו מתוך
מחשבה כי אנו סתם מתלוננים ללא סיבה .

9.המכונה כיום אינה עובדת כשורה , כאמור מדלגת על מרבית הפעולות , אינה מכניסה את מרכך הכביסה ובקיצור אינה תקינה כלל .

10.לציין כי אנו זוג חרדים עם תשעה ילדים בבית והמכונה הינה מכשיר חיוני ביותר בהתנהלות שלנו , אספנו אגורה לאגורה עד שזכינו לקנות מכונה חדשה לראשונה ולבסוף אכזבה גדולה .

11.על פי כללי הצדק הטבעי והחוק אנו דורשים להחליף את המכונה או לקבל כספנו חזרה , אין סיבה שנקנה מוצר חדש לחלוטין במחיר מלא ויהיה המוצר לא תקין מלכתחילה ויגרום לנו מפח נפש וטרדות אינספור .

כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה