|
|
|
|
|
|
רכישת מקרר לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
הצורף 3 חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר מחברת קריסטל לפני כשנתיים בתשלום של כ-4000 ש"ח.
לאחר כשנה המקרר הפסיק לעבוד.
הוזמן טכנאי של החברה שגבה 841 ש"ח עבור התיקון.
לאחר שבוע הטכנאי הגיע שוב מכיוון שהמקרר הקפיא את כל האוכל שבתוכו.
לאחר תקופה שלא היינו בבית (עקב לידת ביתי), הגענו שוב הביתה והמקרר שוב לא פעל.
הוזמן שוב טכנאי של החברה שתיקן שוב את המקרר ללא הועיל.
לאחר עוד כחודש שלא היינו בבית, הגענו שוב הביתה כשכל המצרכים עם עובש.
מקרר נרכש לתקופה של כ-10 שנים (קיבלתי אחריות של 10 שנים על החלקים). אחרי שנה המקרר הפסיק לפעול, ולמרות 4 תיקונים, המקרר עדיין לא תקין.
החברה לא מצליחה לתקן את המקרר אל דורשת כל פעם תשלום עבור תיקונו.
הם מכרו מקרר שאחרי שנה לא ניתן להשתמש בו ועל כן הם צריכים להחליפו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המקרר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|