פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיבש כביסה של קריסטל -אמפא נושא התלונה:
מרגלית מטי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.3.2011 היה אצלנו טכנאי שלהם לתקן את המייבש כביסה שלא עובד.
לאחר שהוא פתח את המיבש הוא אמר לנו שנקרעה הרצועה וצריך להחליף אותה ושזה לא נמצא בביטוח אלה אני צריכה לשלם על הרצועה כי זה חלק מגומי (למרות שהרצועה זה חלק פנימי וזה לא משהו שקשור אלינו אלה בלאי של הרצועה ) ששאלנו כמה עולה הוא אמר 100 ש"ח כשהוא חזר מהרכב אם הרצועה פתאום קפץ המחיר ל260 ₪. שממש לא ברור לי איך המחיר פתאום קופץ ליותר מפי 2 .
הוא התקין את הרצועה ואז הוא גילה שגם הציריה לא תקינה וגם אותה צריך להחליף וגם החלק הזה לא באחריות ששאלתי אותו למה אבל ציריה זה לא מגומי הוא טען שככה זה זה לא באחריות וזה יקר הוא לא יודע כמה זה יעלה ושיקבעו איתנו מועד חדש כאשר יהיה ציריה ואז כאשר יבואו להתקין ציריה אנחנו נשלם ביקור טכנאי 120 ₪ .
הוא רצה להשאיר את הרצועה ושנשלם לו 260 ₪ כמובן שלא הסכמתי אני לא מוכנה לשלם 260 ₪ על משהו שעדין לא עובד הוא התעצבן פירק את הרצועה סגר את המכסה את התוף הוא לא החזיר למקום ואת הברגים שקשורים לחיבור של התוף שם בשקית וזרק לי לתוך התוף .
בתאריך 21.3.2011 התקשרו מהשרות לקוחות להודיע לי שלא מצאו ציריה ואין מה לעשות אלה לקנות מיבש חדש .
עכשיו השאלות שלי הן למה אני לא מקבלת שירות כמו שצריך
חידשתי את הביטוח שלי בשנת 2008 נכון אני לקוחה של אמפא אבל זה לא אומר שאני לקוח סוג ב קריסטל רכשה את אמפא וקיבלה את הלקוחות שלהם .
על ציריה אני לא אמורה לשלם וגם לא על רצועה ועל ביקור טכנאי חוזר לאחר שהמיבש לא תוקן בטח ובטח שאני לא צריכה לשלם .

באותו היום לאחר שהטכנאי שלהם הלך קראתי לטכנאי פרטי הוא לקח את התוף ויום למחרת החזיר לי אותו אם ציריה כל עלות התיקון רצועה+ציריה+ עבודה 450 ₪ .

כספי סוג הנזק :
אני מבקשת לזכות אותי על התיקון הפרטי בסה"כ של 450 ש"ח +החזר של הכסף של הביטוח פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה