פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא הוגן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת שיפוץ בבית אירע קצר שגרם למקרר מסוג אמנה להפסיק לעבוד.הזמנתי טכנאי ובמסגרת ההזמנה לאחר המלצה מהמוקדנית רכשתי גם שקע הגנה כדי למנוע מקרה דומה בעתיד.שילמתי בכרטיס אשראי והטכנאי הגיע יום למחרת , מצא שהכרטיס ניזוק,החליף אותו שילמתי גם על זה.(עד כאן כל הכבוד!).לצערי יום לאחר מכן השקע הפסיק לעבוד. המקרר לא עובד כשהוא מחובר לשקע.התקשרתי לשירות הסברתי את המצב שיש אצלי שיפוץ וביקשתי שיביאו שקע חלופי.נענתי בשלילה והפתרון היה לשלוח בדואר את המוצר הפגום או להגיע לחולון .הסברתי שאני בת"א ובוודאי ניתן לשלוח אליי טכנאי שבסביבה או שליח כפי שעשו כך כאשר קניתי את המוצר ולא נדרשתי להגיע לחולון וכן ביקשתי להתחשב במצב העדין שאני עדיין בשיפוץ.לא עזרו כל בקשותיי גם כשרציתי לדבר עם מנהל נדחתי.אני שוקל לבטל את העיסקה בגין מוצר פגום האם אני יכול ?
בזבוז זמן, סכנה לתקלה גדולה יותר סוג הנזק :
החלפת השקע הפגום בביתי תוך הגעה של שירות קריסטל לביתי. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה