|
|
|
|
|
|
אחריות על מוצר |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מיקרוגל שקניתי ב-06 יוני 2011 התקלקל. תעודת האחריות שקיבלתי עם המוצר מציינת במפורש שהתיקון יבוצע בבית הלקוח או יישלח ללא תשלום למעבדה.
חברת קריסטל מסרבת לעמוד בתנאי האחריות ודורשת ממני להביא את המוצר למעבדה, או לשלם 120 ש"ח עבור האיסוף.
לטענתם זה הנוהל שלהם למכשירים קטנים - נוהל זה לא מופיע כלל בתעודת האחריות.
|
תיקון - לפי הכתוב בתעודת האחריות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|