|
|
|
|
|
|
בעיות חוזרות ונישנות במקפיא |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עברנו לבית חדש לפני שנה וניסינו למצוא מקרר אמין ואיכותי כדי שלא נצטרך כל שני וחמישי שירות תיקונים. ולכן בחרנו לנו מקרר איכותי של אמנה . .
ב 5.9.10 רכשנו מקרר אמנה דגם 37026g באבי סופר בחולון .
לצערינו לא קיבלנו את המקרר בתאריך המיועד ולאחר מס' שיחות הבנו שהייתה בעיה ונפלנו בין הכסאות .
מה- 11.10.10 ועד היום 15.9.11 קראנו לשירות לתיקונים במקפיא 7 פעמים .
רוב הפעמים היו בעיות שהדלת לא נסגרת .
פעמיים הטכנאי אמר לנו שהבעיה היא נוצרת בגלל שהילדים פותחים את המקפיא ולכן - שלא ייפתחו .
שלחנו היום מכתב של עו"ד לקריסטל .
|
ועוגמת נפש רבה |
סוג הנזק : |
החלפת מקרר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|