פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות חוזרות ונישנות במקפיא נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
עברנו לבית חדש לפני שנה וניסינו למצוא מקרר אמין ואיכותי כדי שלא נצטרך כל שני וחמישי שירות תיקונים. ולכן בחרנו לנו מקרר איכותי של אמנה . .
ב 5.9.10 רכשנו מקרר אמנה דגם 37026g באבי סופר בחולון .
לצערינו לא קיבלנו את המקרר בתאריך המיועד ולאחר מס' שיחות הבנו שהייתה בעיה ונפלנו בין הכסאות .
מה- 11.10.10 ועד היום 15.9.11 קראנו לשירות לתיקונים במקפיא 7 פעמים .
רוב הפעמים היו בעיות שהדלת לא נסגרת .
פעמיים הטכנאי אמר לנו שהבעיה היא נוצרת בגלל שהילדים פותחים את המקפיא ולכן - שלא ייפתחו .
שלחנו היום מכתב של עו"ד לקריסטל .
ועוגמת נפש רבה סוג הנזק :
החלפת מקרר פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה