פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה הלקוח בחברת קריסטל נושא התלונה:
כלפון אפרים שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.9.11 התקשרתי לשרות קריסטל והסברתי לשרות על מקרה נדיר
בתנור קריסטל בזמן פתיחת הדלת התפרקה הדלת ל2 חלקים והזכוכית נפלה על
רגלי ןלמרבה מזלי לא נפצעתי .
משא הטירטורים ועוגמת הנפש התחילה בשיחה הראשונה עם שרות נאמר לי למצוא את הקבלה ןלאחר שמצאתי את הקבלה נאמר לי בצחוק מלוגלג אם זה כמו שאתה מספר הטכנאי יגיע ויבדוק עם זה לא בזדון יתוקן התנור ללא עלות במידה ולא בזדון אני יחיוב על שרות של245 שח הסכמתי הגיע טכנאי ובדק ולא נאמר על ידו כלום אמר שצריך להחליף את הדלת וזה יעלה שרות ועוד מחיר החלק כמובן שלא רציתי לשלם מכיוון ש1 התנור לשעצמו לא בטיחותי
ןלמעשה ויתרתי על התנור אבל החשוב בעניין מקרה אחר יכול לגרום לאסון למרות שפג תוקף האחריות המוצר הדלת אמורה ליות בטיחותית אכזבה גדולה מחברת השירות ובצורת הטיפול בלקוח ועדיין לא תם העניין קיבלתי מיכתב אחרי מיספר שבועות מימחלקת הגביה שירות טכנאי ועוד דמי טיפול של 35 שח במקד גביה 0747222822 1 אכזבה גדולה מהחברה ומהשרות המטעה חבל שעושים צחוק מהלקוח ובסוף גם גוזלים את כספו אשמח עם תטפלו בהקדם כהעניין נמצא במחלקת גביה תודה ושנה טובה
עלבון סוג הנזק :
לפחות ביטול גבית טכנאי ודמי טיפול פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה