פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי של מנהל תחנת השרות נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16-3-10 קניתי כיריים ותנור בנוי של חברת דידיטריך נותני השרות לחברה הזו היא קריסטל . הכיריים לא היו בשמוש מיידי מכיוון שהם ניקנו לפני שנכנסתי לביתי .בתאריך 5-6-10 פניתי לחברת קריסטל בטענה כי הכיריים לא תקינות מאחר והכיפה של המבער הגדול ווהרשת שעליה מונחים הסירים שניהם מתפוררים .הבטיחו לשלוח לי טכנאי ואכן למחרת היום שלחו טכנאי. הטכנאי מצא לנכון שאת שני החלקים צריך להחליף . עד כאן הכל טוב ויפה אבל בזה ניגמר היפה מאחר שמרגע זה ועד היום שנה ארבעה חודשים אחרי ועדיין לא טיפלו בנושא .הטכנאי הגיע אל ביתי פעמיים נוספות עם החלקים כאשר בכל פעם החלקים לא היו מתאימים הוא הבטיח לדאוג ולחזור עם החלקים המתאימים דבר שלא קרה בפעם השניה ומאז הוא לא חזר . ניגשתי אל מנהל התחנה מר משה בר כוכבא באופן אישי והסברתי לו את הבעיה . תגובתו היתה זוועה לאיש שרות.הוא החליט שלא מגיע לי כל התייחסות מאחר ועברתי את תקופת האחריות של המוצר הסברתי לו שאני כן פניתי בתקופת האחריות ולמעשה המחדל הוא של חברת קריסטל שהעדיפה לסחוב אותי המשך שנה וחצי כמעט ואז הוא החליט להפיל את האחריות עלי ולהגיד שטיפול לא תקין בכיריים גרמו לבעיה הסברתי לו שאם זה אכן היה כך אז הבעיה היתה ניגרמת לכל החלקים ולא רק לחלק אחד של הכיריים ( החלק של המבער הגדול בלבד ) אחרי החלפת מילים הוא החליט לנפנף אותי ואמר כי הוא יעביר הלאה את העניין אבל מבחינתו אני אשמה והוא לא חייב לי כלום במילים אחרות לכי לעזעזל . תקופה אחרי הוא מתקשר אלי ואמר לי כי אני צריכה להביא את החלקים את הכיפה ואת הרשת הבאתי לו אותם כאשר בשני המיקרים אני נוסעת מהעיר שלי לבאר שבע במיוחד .הגעתי אליו בפעם השניה הוא בשניה שראה אותי אמר לא, אני מחליף לך רק את הכיפה של המבער וגם זה כי אני עושה לך טוב לא כי אני חייב . הסברתי לו שוב כי זה חובתה של חברת קריסטל להחליף לי את שני החלקים כי שוב התלונה שלי הוגשה בזמן האחריות ולא אחרי . הוא החליט שגם את הכיפה הפעם הוא לא מחליף לי ושאני יכלה מצדו ללכת לעזעזל וציטוט : "תעשי מה שבא לך אני לא חייב לך כלום ולא רוצה לטפל בך ." ראשית גועל נפש שחברה כמו חברת קריסטל שנחשבת כחברה גדולה בישראל עם מגוון רחב של מוצרים מחזיקה אדם כזה בשרותיה . ישנה אמירה שאומרת לקוח מבסוט הוא לקוח חוזר .חברת קריסטל הוכיחה כי כאשר הדבר מגיע למכירת מוצרים היא אדיבה נחמדה ואפילו מסבירת פנים אבל מיד אחרי זה הלקוח כבר לא שווה בעיניה ואם יש לך בעיה עם המוצר אז לך תחפש אצל השכנים או כמו שאומרים לא בבית ספרנו .עצוב מאוד שלכך הגיע הדבר זה מלמד אותי כי מוצרים של קריסטל ומוצרים שחברת קריסטל נותנת שירות לא אקנה ולא אמליץ עליהם .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת החלקים .ואולי גם בדק בית של חברת קריסטל לגבי עובדיה . הפנים של חברת קריסטל זה העובדים שאיתם הלקוח בא במגע וכרגע הפנים של חברה זו מכוערים ביותר . פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה