פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על כרטיס חכם של מקרר אמנה שלוש דלתות+ שירות גרוע של שירות הלקוחותde נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2011\10\3 המקרר שלי הפסיק לעבוד לשעתיים שלוש ואחר כך שוב חזר לתפקד כרגיל לכן לא ראינו צורך בהזמנת טכנאי.
בתאריך 2011\10\14התקלקל לנו המקרר לאחר שנה סה"כ שהוא אצלנו והזמנו טכנאי.
יאמר לזכות החברה שיום למחרת כבר היה אצלנו טכנאי ביום שישי בבוקר.
כאשר הגיע הטכנאי הוא טען כי בכרטיס החכם של המקרר נשרף ועלותו 1500 ש"ח.
הטכנאי נתן לנו שתי אופציות: האחת להחליף כרטיס חכם עם אחריות לשלושה חודשים או להחליף כרטיס ולבטח את המקרר ב- 2700 ש"ח לשלוש שנים.
בוודאי שבחרנו בהחלפת הכרטיס יחד עם הביטוח, שאגב לא היה לי מושג שישנה אפשרות לעשות ביטוח דרך החברה כי שירות הלקוחות אף לא טרח לעדכננו כי קיים השירות (בניגוד למכונת הכביסה שלי של חברת LG ששלחה לי עדכון שבועיים לפני סיום האחריות).
מכיוון שלא הייתה לי האפשרות להשאר ללא מקרר בשישי שבת נאלצתי להחליף את הכרטיס החכם באותו הרגע לפני ששוחחתי עם שירות הלקוחות על עלות הכרטיס.
שאלתי את הטכנאי האם אפשר לבטל את החיוב לפחות רק על הכרטיס החכם והוא טען שלא, לכן לאחר חול המועד בתאריך 2011\10\24 דיברתי עם שירות הלקוחות של קריסטל לגבי בקשת החזר רק על הכרטיס החכם ונענתי בשלילה מוחלטת. הם טענו כי אני בחרתי לעשות ביטוח וזה בסדר כי לא על זאת התלונה שלי אלא על היכולת של חברה גדולה כמו קריסטל לתת החזר לאחר שבוע של פקיעת תוקף האחריות.
לאחר שיחה עם הטכנאי באותו היום הוא אמר לנו כי גם אם הייתה אחריות זה לא היה כולל את הכרטיס החכם.
אנו חושביםשזו בושה וחרפה לחברה גדולה שכזו לתפוס את הלקוח ולקשור לו את הידיים כי זה בדיוק מה שהם עושים.
אנו מבקשים החזר על הכרטיס בחכם הנוכחי בלבד ולא יותר כי את הביטוח היינו מאוד מעונייניים להשאיר במידה ויקרה שוב מצב שכזה.
אנו חושבים שזה ההבדל בין סתם שירות לשירות לקוחות מעולה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על כרטיס חכם של מקרר מסוג אמנה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה