פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף עבור שירות שלא ניתן לספק! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נציגה של קריסטל (דליה) פנתה אלי במטרה לחדש את הביטוח על המקרר שלי, והצליחה לשכנע אותי לעשות כך ואף הכניסה גם מכשיר אחר לביטוח - מדיח כלים. ביטחתי ל-5 שנים ב-36 תשלומים.
כאשר הייתי זקוק לשירות עבור המקרר שהפסיק לעבוד באופן פתאומי, התברר כי עלי לחכות 4 ימים עד שהטכנאי של שירות קריסטל יגיע אלי.
האם זה הגיוני להשאיר משפחה של 5 נפשות ללא מקרר למשך 4 ימים?
את רוב התשלומים כבר שילמתי ולא הייתי זקוק להם, למעט מקרה אחד בודד שבו הטכנאי עשה עבודה גרועה ונאלצתי לשלם גם על הביקור וגם על חלפים שלא היו במסגרת הביטוח.
שאלתי היא, איך חברה יכולה לגבות כסף עבור שירות שהיא אינה יכולה לעמוד בה? לא הגיוני להשאיר משפחה ללא מקרר לזמן של 4 ימים.
כספי, כלכלי (מזון שהתקלקל) ונפשי. סוג הנזק :
אני דורש את ביטול העסקה והחזרת מלוא הכסף. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה