גביית כסף עבור שירות שלא ניתן לספק! |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נציגה של קריסטל (דליה) פנתה אלי במטרה לחדש את הביטוח על המקרר שלי, והצליחה לשכנע אותי לעשות כך ואף הכניסה גם מכשיר אחר לביטוח - מדיח כלים. ביטחתי ל-5 שנים ב-36 תשלומים.
כאשר הייתי זקוק לשירות עבור המקרר שהפסיק לעבוד באופן פתאומי, התברר כי עלי לחכות 4 ימים עד שהטכנאי של שירות קריסטל יגיע אלי.
האם זה הגיוני להשאיר משפחה של 5 נפשות ללא מקרר למשך 4 ימים?
את רוב התשלומים כבר שילמתי ולא הייתי זקוק להם, למעט מקרה אחד בודד שבו הטכנאי עשה עבודה גרועה ונאלצתי לשלם גם על הביקור וגם על חלפים שלא היו במסגרת הביטוח.
שאלתי היא, איך חברה יכולה לגבות כסף עבור שירות שהיא אינה יכולה לעמוד בה? לא הגיוני להשאיר משפחה ללא מקרר לזמן של 4 ימים.
|
כספי, כלכלי (מזון שהתקלקל) ונפשי. |
סוג הנזק : |
אני דורש את ביטול העסקה והחזרת מלוא הכסף. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|