פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות קריסטל למכונה חדשה. נושא התלונה:
מנדל שלמה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת כביסה הייבריד 120 באמצע אוגוסט 2011. בתחילת דצמבר 2011 הוצאתי את הסבוניה לניקוי והבחנתי שאחד התופסנים של הסבוניה שבור.
הזמנתי שרות קריסטל ובתאריך 11.12.11 היה טכנאי וטען שהחלפת הסבוניה בתשלום. היות ואני 30 שנה לקוח של קריסטל עם מגוון רחב של מוצרים אני הייתי מצפה ליחס שונה היות ולא ניתן להבחין בשבר עד שלא מוציאים את הסבוניה.
אני תקווה שאקבל יחס יותר אינטיליגנטי מהטכנאי משה פרץ.
כספי סוג הנזק :
החלפת מכסה הסבוניה במסגרת מכשיר חדש. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה