פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור אפייה פגום< נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים קנינו תנור אפייה מתוצרת "קריסטל" במחסני חשמל סניף מרכז ביג, באר שבע.
כשהמוכר שטיפל בנו הביא לנו את התנור למכונית התנור נפל וקיבל מכה. המוכר אמר שאם יהיה נזק לתנור מחסני חשמל יטפלו בכך ויחליפו את התנור.
מכיוון שאנשי השירות לא מגיעים לאזור בו אנו גרים (מפאת המצב הביטחוני) נאמר לנו שההתקנה של חברת הגז כבילה לאחריות.
מתקין הגז אכן הוא שהתקין את התנור אך למרבה הצער מאז האירוע, קריסטל שולחת שוב ושוב טכנאי לא ישיר של החברה (שוב, בשל בעיות בטחוניות, ויש לציין שהטכנאי לא כל כך בקיא בתנורים של החברה...) והתנור לא מתוקן!!.
לתנור מספר תקלות.
מחסני חשמל ממשיכים להפיל את האחריות על קריסטל במקום להחליף את התנור כמובטח.
קריסטל ממשיכים לפעול ב"מי מנוחות" ולהשאיר אותנו עם תנור לא תקין...

תקלה א': כל ארבעת ראשי הגז פועלים רק כשמתכופפים ולוחצים עליהם בכוח עצום, שלא מתאים לעקרת בית אלא למתאגרף... הטכנאי אמר על כך שמערכת ההצתה של התנורים האלו לא טובה באופן כללי ולא רק בתנור הזה. האם בשביל זה השקעתי את כספי ?!?

תקלה ב': התנור הגיע עם דלת עקומה. הטכנאי תיקן אותה ומאז יש נזילה למגרה התחתונה ולרצפה בכל פעם שאופים. מאז הגיע שוב הטכנאי ובתשובה לכך אמר שהתנור אטום לגמרי. האמנם??

תקלה ג': כפתור שבור. הטכנאי חזר להתקין כפתור חדש כעבור 3 שבועות. הסתבר שהחברה שלחה לטכנאי כפתור חדש שלא היה תואם...

ואני שואלת למה אני צריכה לחכות כל כך הרבה זמן לתיקון תנור?
ולמה התנור לא הוחלף כמו שהובטח מלכתחילה?? (יש לציין שהמוכר שהוביל את התנור אכן הודה שהמקרה קרה)
+עגמת נפש גדולה סוג הנזק :
החלפת תנור!!! פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוחה תגובה:
ניתן פיתרון לפניתה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה