פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות להחזיר תשלום שנגבה עבור חלקי חילוף לא נכונים בגלל הערכה שגויה.d נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
טכנאי הגיע לתקן מכונת כביסה,והחליף בטעות חלק שלא היה צריך להחליפו והבעיה נשארה בלתי פתורה.נשלח טכנאי נוסף (בשם דלאל) שהעריך ש"הכל בסדר",ואחריו נשלח ראש צוות,מומחה מטעם חברת קריסטל,( בחור בשם אמיתי),שלאחר בדיקה קצת יותר יסודית איתר את התקלה.חברת קריסטל הודיעה שאין ברשותה חלקי חילוף והבטיחו להחזיר רק חלק מהסכום ששילמנו,כלומר 348 שקלים ולא את מלא הסכום שזה 578 שקלים,אף כי למעשה לא קיבלנו שירות והבעיה נשארה כשהיתה.
וביקשנו חזרה את מלא הסכום. עד עתה לא קיבלנו את הכסף.

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה