פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גומי פגום לסגירת דלת המקרר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מקרר אמקור 7 A
מקרר אמקור 7A נקנה לפני שנה וחצי ובוטח ל 10 שנים בחברת קריסטל מרום. כעבור שנה הודיעו לי כי הביטוח נגמר וכדאי לבטח. שאלתי מה בקשר ל 9 שנות ביטוח נוספות? ענו לי שהוא מכסה כרטיס, מאוורר ועוד כמה דברים קטנים. עשיתי ביטוח חדש. לפני מספר ימים גילינו שהמקרר לא נסגר היטב וגומי בולט החוצה בפינה הימנית של הדלת ומונע מהדלת להיסגר היטב וכך יוצא הקור החוצה. לדעתנו זהו פגם ביצור הגומי או בהתקנתו. אנחנו 2 אנשים בבית והשימוש במקרר הוא רגיל ותקין כך שהפגם בגומי לא נבע משימוש בלתי נכון. הוזמן טכנאי שדרש עבור הביקור 120 שקל וקבע שיש להחליף את הגומי תמורת עוד 220 שקל.
מסקנות: א. בשביל מה לבטח אם התיקונים מבוצעים בתשלום?
ב. אם אחרי שנה וחצי נוצר פגם כל כך משמעותי, אז אל תקנו אמקור! אין להם אחריות רצינית. הגומי שהוסר מהמקרר שמור אצלי וניתן להיווכח שהוא נראה חדש והפגם הוא באחריות החברה.
כספי סוג הנזק :
החלפת הגומי ללא תשלום מאחר והמקרר רק בן שנה וחצי ולא יתכן נזק כזה כתוצאה משימוש רגיל פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה