פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות אחריות לא תקינה ומהרה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: שירות חברת "קריסטל" לא תקינה ומהרה.
בחודש ספטמבר קניתי מכונת כביסה "קריסטל" עם אחרות שנה מלאה .כעבר שלושה חודשים הייתה תקלה ראשונה, טיפלו בה אחרי פנייה לשירות "קריסטל". בחודש מאי שוב הייתה תקלה מכונת כביסה זאת .
בביקור ראשון בתקלה שנייה, טכנאי ענה שאין חלוקים שצריך להחליף ויש להמתין כחודש מלא. אני פניתי לשירות חברת " קריסטל"( מס' פנייה 30818326, 162348 ) ,הסברתי שיש לי משפחה גדולה עם ילדים קטנים וביקשתי להבין אותי. אחרי שלושה יומים מצאו חלקים שיש להחליף,אבל טכנאי אמר שקיימת בעיה אחרת ויש אפשרות לתקן את מכונת הכביסה רק בתוך החברה ובזמן תיקון אני אקבל מכונת כביסה חילוף. אחראי פנייה שלי בתאריך 10/05/12 לעשות החלפת יותר מהר, קיבלתי תשובה שרק ביום ראשון 13/05/12 יחליפו את מכונת הכביסה.
ביום ראשון לקחו מכונת כביסה שלי ללא מסמכים מחברה אחרי ראו שנהג עזב ולא נתן מכונת החילוף,בחברה ענו ש אין החלפת מכונה ויש להמתין סיים תקלה.(פנייה 30823891 )
אני מבקשת לברר בבעיה שלי.
• מחיר כולל שירות שנה מלאה , אבל אין פתרון איך להיות לקוח בזמן תיקון ללא מכונת כביסה עם משפחה גדולה עם ילדים קטנים(אני כבר שבועיים)
• כדי לפגוש טכנאי יש לקחת חופש בעבודה( אני לקחתי חופש יותר משליש מחיר מוצר בצורה כספית)
• בשירות דיברו על מכונת כביסה בפועל לא קיבלתי
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה