פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וחלקי חילף גרועים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחמש שנים רכשתי מקרר של אמנה, כבר כעבור שנה התקלקל המקרר. מאז כל כמה חודשים, המקרר מתקלקל וכל האוכל שבמקרר נזרק לפח. כשאני מתקשרת להזמין טכנאי אני נתקלת בשירות גרוע, ורק לאחר צעקות ואיומים נשלח לי טכנאי לאותו היום. אני גם חושדת, שחלקי החילוף שהם שמים לי במקרר מלכתחילה לא תקינים, אחרת איך אפשר להסביר את העובדה, שכל שלשה חודשים עד חצי שנה המקרר מתקלקל.) (אותו חלק מתקלקל תמיד)
לפני כחצי שנה מיד לאחר שערכתי קניות המקרר התקלקל הטכנאי לא הגיע נזרק לפח כל תכולת המקרר נזק כספי בס"ה כ 2000 ש"ח.
כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה