פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
23 ביולי 2012

לכבוד – אתר תלונה
הנדון – אי עמידה בהסכם

שלום רב,
הסיפור שלי מתחיל בחודש מרץ השנה שמכונת הכביסה שלי מדגם קריסטל התקלקלה בדיוק אבל האמינו לי ממש בדיוק בזמן הלא טוב . אשתי נמצאת בבית חולים מהסיבות הטובות בדיוק ילדה את התאומות שלנו ובדיוק זה הזמן שהאחריות היא שלי בטיפול הבית ובכביסות .
צלצלתי לשרות קריסטל ( 2620 כוכבית) שהמכונה עדיין במסגרת האחריות שלחו טכנאי שתקן את המכונה והחליף כרטיס של משהו ...
לאחר כשלושה חודשים המכונה התקלקלה שוב על בדיוק אותה התקלה , צלצלתי שוב לשרות
וכמו תמיד אני מקפיד עם כל נותני השרות "האמינים" עלי להקליט את כל השיחות . ענה לי בחור בשם דוד שבדק את התקלה מהפעם הקודמת ואמר שזה נשמע בדיוק אותה התקלה ומיד קבע לי טכנאי ולמרות שהוא לא ציין שום דבר בדבר עלות הטכנאי שזה ברור לכולם שהיא ללא עלות ובכל זאת שאלתי למען הסר ספק אתם יודעים והוא ענה לשאלתי "אמת" ללא עלות .
והפלא ופלא הטכנאי שהגיע קבע נחרצות שהתקלה היא בדיוק אותה התקלה כלומר הכרטיס שהוא לכאורה החליף רק מלפני מספר מצומצם של חודשים , שוב לא תקין וצריך להחליפו וקבע את עלותו .להפתעתי ובשיא חוצפתו גם ביקש עלות על הביקור.
לאחר שהשמעתי לו את ההקלטה הוא פשוט הלך ואמר לאשתי שהם מוותרים על עלות הביקור אבל אם ארצה להחליף את הכרטיס עלותו כ- 700 ₪ .
דברתי עם המוקד שהבטיחו שיחזרו אלי באותו היום ולאחר שלא חזרו צלצלתי למחרת ולבסוף חזרה אלי המנהלת בשם ליאת שאמרה שהיא מוכנה לעשות לי הנחה של 15% .
השמעתי גם לה את ההקלטה עם דוד (למרות שאני בטוח שגם להם יש את ההקלטה , הם רק רצו להיות בטוחים שיש לי אותה) וכפי שמצוין בהקלטה כיצד דוד קובע לי טכנאי ולמרות שהוא לא מבקש כל תשלום אני שואל ותשובתו ברורה – ללא תשלום כל שהוא !
ציינתי בפני לליאת המנהלת שההסכם הטלפוני עם דוד היינו הסכם לכל דבר ועניין וחוקיותו היא כמו כל הסכם כתוב אחר ושהם מחויבים אליו .
זה פשוט זועק לשמיים לחוסר ההוגנות וההגינות שחברות כמותם מרשים לעצמם .
אשמח מאוד לקבל את עזרתכם במאבקי הצודק .
בברכה ,
מור מלכי
054-5469419
כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה