פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע למכונת כביסה באחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני שבועיים קיניתי מכונת כביסה בלומברג הגיע טכנאי חיבר אותה כמו שצריך שירות מעולה, יחד עם זאת המכונה היתה מקולקלת קבעו איתנו טווח שעות מדהים של 08:00 עד 12:00 אבל מה שקרה הוא שאישתי נשארה בבית לחכות לטכנאי ואין עונה ודחיות על גבי דחיות שהוא בדרך והוא מגיע ובינתיים אישתי לא יכול לצאת מהבית.
ביקשנו להחזיר את המכונה ובו בעת הגיע הטכנאי ו"סידר" את הבעיה - החליף צינור פנימי, אך לטענת החברה זו לא בעיה טכני ( לפי מה שאני מבין אם מכונה לא עובדת לאחר התקנת זו בעיה טכנית ).
התייאזנו ואמרנו לא נורא רק שבוע בלי מכונה נעבור את זה.
למחרת בבוקר התעוררנו לבעיה אמיתית - המכונה הציפה את כל הבית הילדות החליקו והייתי צריך להתעורר בשש בבוקר לנקות את הבית - אין מה לציין שהארונות מטבח ספוגים במים וריח של ביבוב מציף את הבית.

לאחר שיחות נוספות מול קריסטל אמרו לנו שיגיע טכנאי לאחר יומיים.

למזלנו הרב השגנו במקרה דרך קרובת משפחה את הטלפון של המנכ"ל ורק לאחר התערבות ישירה שלו הגיע טכנאי באותו היום וציין שיש בעיה וצריך להחליף את המכונה.

אני מדובר כבר על שבוע שני ללא מכונת כביסה שאנחנו לא יכולים לכבס ותלויים בנסיעות למכבסה או ביקורים אצל משפחה לטובת הנושא.

היום המכונה החדשה אצלנו וחשבתי שנגמראה הסאגה אבל קריסטל נהנים מהמצב.

טכנאי להתקין את המכונה יגיע רק יום שני - אני מדבר על עוד שבוע למכונה באחריות שהוחלפה לאחר שהראשונה היתה תקולה - ואני לא מציין אפילו את קצה הקרחון שהיינו צריכים לעבור לטובת ההחלפה - ניתוקי טלפונים אין מנהל אחראי אי אפשר לתת תשובה וזה מה שיש.

אני משלם על המכונה את מלוא הכסף וגם על האחריות והשירות שאני מקבל פשוט קטסטרופה.

מעל שבועיים אני ללא מכונת כביסה וכנראה זה לא ממש מזיז למישהו בחברה שאני צריך לכבס על חשבוני ואין אף אחד שמוכן לקחת אחריות על הנושא.

אני ממש אובד עצות ללא כל אפשרות לעשות משהו אחר.
לאחר מריבות השגנו במקרה את הטלפון של המנכ"ל ופנינו אליו ישירות ורק לאחר התערבות שלו
עוגמת נפש סוג הנזק :
שירות מהיר יותר ואם אפשר לפיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה