|
|
|
|
|
|
שירות לקוי ותקלות חוזרות |
נושא התלונה: |
יום שני 13 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום
לפני כשבועיים פניתי לחברת קריסטל כי המקרר שקניתי אצלם לפני פחות משנה החל לעשות רעשים מוזרים הגיע טכנאי שטען שתיקן את המקרר
לאחר כמה שעות התקלה חזרה התקשרתי שוב לחברה וענתה לי גברת עצבנית שקבעה לי עובדה מתי הטכנאי יגיע ביום ושעה שנוחים רק לה לאחר שהתלוננתי הקדימו לי את הטכנאי ליום קרוב יותר
ב 13.08 בין השעות 8:00-12:00 עד השעה 12:20 לא הגיע ולא טילפן אף אדם לאחר שהתקשרתי אני לשירות הלקוחות (הקלוקל) של קריסטל עדכנו אותי שעוד עשר דקות יגיעו אליי- ז"א שאם לא הייתי מתקשר גם לא היו באים אליי!
הגיע טכנאי היה כמה דקות ונחשו מה? לא תיקן דבר
|
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|