פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי - מתן שירות תיקון מקרר . נושא התלונה:
אשר וחנה  מסיל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שירות תיקונים קריסטל . סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בידי ביטוח לחמש שנים עד חודש שביעי 2013 על מכונת כביסה ומקרר אמקור .
אתמול בשיחה עם שירות הלקוחות של קריסטל נאמר לנו לקבל שירות בין 08:00-לשעה -12:00 עם התראה של חצי שעה לפני .היום ה-15.8.2012 בשעה 12:00 כאשר לא קיבלנו שום התראה פנינו לשירות ונאמר לנו שהשירות בוטל . בהתחלה הטלפן אמר לנו שהשירות בוטל על ידינו ולא נעשה כזה דבר על ידיינו , אך אח"כ הוא טען שהשירות בוטל ע"י ראש הצוות המהולל - ניסים .... חחחחחחח ממש . חשוב לי לציין בחודש השישי השנה הוזמן שירות לתיקון נזילת מים ממכונת הכביסה , הטכנאי אכן בא אך אחרי תיקונו הנזילה הייתה גדולה בממש מהמצב הקודם ( פי 10 ) . ע"כ הוא טען כי הדוד נפגע ומחירו 500 ש"ח שהלקוח צריך לשלם . בבירור הצלחתי להבין שהדוד עולה רק 300 ש"ח והם סירבו לטפל במכונה מבלי שנשלם למרות זאת שהביטוח עדיין היה קיים . קיים בי חשד כי הטכנאי הוא שפגע בדוד אך אין באפשרותי להוכיח זאת .ובכן אם ניסים יגיע ליצאת צדיק בשלושת התנאים הוא לא יצליח . הקש ששבר את גב הגמל הפרשה עם מקפיא של חברת בלומברג עם שבע מגירות באחריות קריסטל של שנה ראשונה במחצית תקופת האחריות המסך הדיגיטלי החל " להשתולל" לעשות רעשים וצפצופים מיותרים כאשר דיברנו עם השירות של קריסטל ראש הצוות ניסים המהולל (חחח) הוזמן לביתנו וטען שאין צורך לתקן את המכשיר מכיוון שהוא בסדר , הצלצולים והרעשים המשיכו וניסים הביג בוס סירב לבוא לתקן למרות שהאחריות הייתה תקפה על המכשיר . בחודש שישי המקפיא נדם כל המוצרים הבשריים בערך של - 1790 התקלקלו וכאשר התקשרנו לשירות נאמר אין לכם אחריות על המקפיא ותצטרכו לשלם את עלות התיקון. והפעם ניסים הביג בוס מוכן היה לבוא לקבל כסף אבל בזמן שהמכשיר היה באחריות הוא לא הסכים לבוא . כיום המקפיא עומד כגרוטאה בבית וטרם שילמתי את התשלומים האחרונים . זאת צביעות של ניסים בשירות קריסטל ומסכן מי שמקבל אחריות מהחברה הזו . אם התעשייה והמסחר יעינו בתךלונה זאת יגיעו למסקנות .
עוגמת נפש . סוג הנזק :
טיפול מתאים בניסים , החזרת הכסף שמגיע על כמות האוכל שנזרקה בסך 1790 לאחר חישוב כולל . פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה