פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור בלומברג משולב שהעלה חלודה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי במרץ 2012 תנור משולב של בלומברג וחודשיים לאחר הקניה הכריים והאיזור של הצג והלחצנים של הדלקת הגז התחילו להחליד ובשיחה עם השירות הוחלט לשלוח לי טכנאי שאמר שהחומרים שאני משתמשת בהם (של סנו) לא טובים ושגם אני לא יודעת לנקות ולכן יש לי חלודה, וכמובן שאת אותם הדברים גם נאמר לי מהנציגות החסרות סבלנות והלא נעימות של קריסטל.
בסוף הוחלט לשלוח לי את פרימו, שהגיע אלי 9.9.12 הוציא איזה חומר לבן מהתיק והתחיל לשפשף את כריים שכן זה הוציא את השיכבה הראשונה של החלודה אבל עדיין רואים שהכריים אכולות מהחלודה וכמובן שגם הוא אמר לי שהחומר ניקוי שלי לא תקין (שדרך אגב כל מי שאני מכירה משתמש בחומר הזה ושום תופעות אין להם בכריים שלהם מנירוסטה - וכמובן שלא מדובר על מוצר של קריסטל).
החומר שאני צריכה לקנות זה חומר שרק קריסטל מייבאים אותו שהעלות שלו היא 120 שקל לעומת חומרי ניקוי אחרים שעולים בסביבות 20 שקל.
אז כבר מבינים שמה שנעשה פה זה שיווק למוצר שלהם ואם לא תיקני אותו אז תסבלי מחלודה וממוצר פגום
אז כמובן שאני נשארתי עם המוצר הפגם ואין לי לפנות....
עוגמת נפש סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה