פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מתמשכת בעקבות שרות לקוי נושא התלונה:
מלול שלמה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-16/8 שלחתי פנייה לשרות לקוחות "קריסטל", ולא קיבלתי מהם תגובה כלשהי, בזו הלשון:
"..ב-13/8 רכשתי מכונת כביסה מסוג קריסטל, דגם F7105H (תוצרת איטלקית) מתצוגה בחנות BigBox בחוצות תל חנן, לאחר שמכונת הכביסה הקודמת שלי, שהיא גם של "קריסטל", דגם 555 (תוצרת טורקיה) שבקה חיים לאחר 6 שנות פעילות, שבמשך תקופה זו לא היינו כל כך מרוצים מאיכות הכביסות. עם עריכת סקר השוק הייתה לי התלבטות גדולה בבחירת מכונת כביסה מתאימה, אך נתתי הזדמנות נוספת ל"קריסטל". באותו יום רכישה, יצרתי קשר עם מוקד שירות הלקוחות של קריסטל לתאם מועד הגעת טכנאי להתקנת המכונה. במוקד נשאלתי אם אני רשום אצלם, וניסו לוודא באמצעות מספר הסלולאר שברשותי. מכיוון שמספרי לא היה קיים במערכת, רשמו במוקד את הפרטים, ביניהם כתובת מגוריי (מגדל העמק) להגעת הטכנאי להתקנה.
בנוסף, במוקד נתבקשתי למסור מספר טלפון נוסף - מסרתי את מספר הטלפון הסלולאר של אשתי, וגילו שהמספר שלה קיים במערכת. תיאמו איתי הגעה בתאריך 16/8, בין השעות 12 ל-4 אחה"צ.
בתאריך זה, אשתי, שהייתה בחופשה מהעבודה, קיבלה צלצול טלפון מהטכנאי והסתבר שהוא הגיע לכתובת מגוריי הקודמים בפתח תקוה!
לאור חוסר ההבנה, אנחנו נאלצים להמתין, עם ערימת בגדים מלוכלכים הממתינים לכביסה, עוד שלושה ימים עד ל-19/8, שכבר לא ניתן לאשתי ולי עוד ימי חופשה.
לא מתקבל על הדעת, שכל עוד נתתי כתובת חדשה, המוקד עדיין מתייחס לכתובת הישנה, ובעבור 15-30 דקות של הגעת טכנאי להתקנה, אנחנו צריכים להמתין כמעט שבוע!
ככה לא מתחילים שרות מחדש!!!
מקווה שיימצא מטעמכם פתרון וסיבה טובה, שתמנע בעדי מ-לא להרחיב את תקופת האחראיות ל-4 שנים, ואף להחזיר את המוצר, שעם תחילת שרות לקוי כזה, מתגברים הספקות על ההשלכות בנוגע למכונה מתצוגה!.."
ב-7/9, הפעלתי שתי תכניות באמצעות מכונת הכביסה, ששתיהן גרמו להצפה בבית. גיליתי שלאורך כל תכנית הכביסה, המכונה הייתה מושכת מים מהברז ללא הרף, ואף לאחר הסחיטה (סיום התכנית) המכונה עדיין המשיכה למשוך מים! דבר נוסף התברר לי, שטכנאי ההתקנה לא דאג להתקין התקן פלסטיק U לצינור הניקוז של המכונה, על מנת שהצינור לא יהיה מפותל, דבר אשר אמור למנוע הוצאת המים מהמכונה, ואני בתמימותי חשבתי שמכונות הכביסה של היום לא צריכות את התקן הפלסטיק.
ב-9/9, פניתי טלפונית לשרות "קריסטל", הנציגה לא נתנה לי לפרט את מידת אכזבתי מהשרות. אמרתי לה על התקלה האחרונה לעיל ותיאמה איתי הגעת טכנאי ובנוסף ניסתה לדחוף לי בעל כורחי התקן הגנה מפני קפיצות מתח חשמלי. אמרתי לה שאני לא מעוניין, והיא שוב ושוב כמנסה לקבוע לי עובדה שבלי רצוני אקנה את התקן ההגנה. בסוף היא לא הוסיפה לי את התקן ההגנה. ושאלתי אותה על שני דברים מתסכלים: 1) למה לא הציעו לי את התקן ההגנה לפני התקנת המכשיר? 2) איך זה שטכנאי שרות פוסח על עניין התקן U שלי צינור הניקוז, שמתברר שזה סטנדרטי בכל מכונת כביסה? עבור שאלה זו, הנציגה ענתה לי (ואני מאמין שבציניות) שהיא המומה מהמקרה הזה.
מדובר בשרות שלא מעריך כמה אדם מוציא ממיטב כספו לקבלת מוצר אמין.
שיקחו את מכונת הכביסה במצבה הנוכחי חזרה ויחזירו לי את כל הסכום ששילמתי, לפי החשבונית! פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה