פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות נושא התלונה:
סופר יוסי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב הצורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שנים רכשתי מקרר אמקור.
המקרר הפסיק לעבוד, ומכיוון שאני יודע שהמכשיר באחריות ביקשתי לממש את האחריות.
נאמר לי שכיוון שהמקרר הוא קורייאני אין לו אחריות,שאלתי היכן זה כתוב,אמרו לי שהיו צריכים להודיע לי היכן שרכשתי את המקרר (לפני כ-3 שנים),ועלי ללכת לחנות ולהתלונן.
בקשתי לדבר עם אחראי השרות-"אדם" בשם מוטי,אמרו לי שהוא מסרב, בקשתי לדבר עם פניות הציבור שלהם או להשאיר פניה,הודיעו לי שמוטי מסרב כיוון שאין עילה לפנייתי,למרות שיום קודם הם אמרו שכן יש אחריות-ואני מקווה שהכל מוקלט אצלם.
מי מחליט אם העילה שלי נכונה או לא?, האם פניות הציבור אמורה לטפל בציבור הלקוחות או גחמות של אדם כזה או אחר בחברה.
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
שיסבירו לי האם אני זכאי לאחריות או לא,לא יכול להשאר בלי מקרר לכן הזמנתי שרות פרטי. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה