פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיריים לא תקינות נושא התלונה:
דיין רווח  קטי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

רכשתי כיריים של קריסטל זכוכית מסלון אדיב בבאר שבע

קיבלתי את המוצר לפני חודשיים ,לאחר 3 שבועות נתגלה תקלה במערכת ההצתה

שלהבה אחת ממשיכה לבעור ואפשר לכבות את הלהבה רק אם מכבים את הגז הראשי .

פניתי לשירות בתאריך 6.9.12 והסברתי שהמצת של הכיריים לא נכבים ואני נאלצת לכבות את הגז

מהמתג הראשי כי הוא לא מפסיק לפעול ואחרי ויכוחים רבים תיאמו לי טכנאי ל7.9.12

הטכנאי הגיע והסביר שהגז לא תקין וצריך להחליף דגם אחר כי הדגם הספציפי לא תקין

והדגם הזה ידוע בתקלות והתקלה תחזור על עצמה גם בלהבות אחרות .ולכן צריך להחליף דגם כי זה

לא תיקני ובטח לא בטיחותי.

פנו אליי מהשירות לקוחות ונאמר לי שהדגם הזה כבר לא קיים בגלל התקלות הללו . ושאני צריכה

להוסיף 500- 1000 על

כיריים אחרות אני חושבת שזו חוצפה . אם יש בעיה אם הדגמים הללו אני

חושבת שהמינימום זה לעדכן לקוחות שקנו את הדגם הזה לפני שהם מקבלים את הכיריים . היה

צריך להיות לי את הזכות להחליט אם אני עדיין רוצה את הכיריים למרות התקלות שהתגלו .

התקשרתי במשך שבוע

לנציגה בשם אורלי משיווק שביקשתי לדבר עם מנהלת שלה שמה זהבית היא טענה שהיא כבר תחזור

אליי .כל יום הבטחות שתחזור אליי והיא לא חוזרת בשיחה האחרונה נאמר לי שהיא תחזור אליי מתי

שהיא תרצה . ציינתי שאני יפנה לשירות צרכנים והנציגה אורלי אמרה שזה לא מעניין אותה אני

יכולה לפנות למי שאני רוצה .

כל שיחה עם הנציגה אורלי הוא וויכוח שלא מסתיים בכלום אני עדיין מחכה שהמנהלת תחזור אליי

נשארתי ללא גז כל החגים השאירו אותי ללא מענה ואף אחד לא חוזר אליי . אני פונה לשירות

לקוחות מפנים אותי לשיווק ומטרטרים אותי מאחד לאחד . ביקשתי לשוחח עם דרגה קצת יותר

בכירה אמרו לי שאין ואין לי לאן לפנות . זו בושה וחרפה שחברה כל כך גדולה ואין מנהל שיוכל

לשוחח עם לקוח שמאוד מאוכזב ונשאר ללא גז חודש . חשוב לציין אחרי וויכוחים עם נציגה בשם

אורלי מהשייוק ביקשתי זיכוי על הכיריים כי כבר לא ידעתי מה לעשות נאמר לי

שאת הזיכוי אני יראה אחרי 60 ימי עסקים לא כוללים

שישי שבת וערבי חג . כלומר גם כיריים חדשים אינני יכולה לקנות . זאת אומרת שמשאירים לקוח

ללא גז ומשאירים כיריים לא תקינות אצל הלקוח .זה פשוט בלתי נתפס גם אם אני רוצה לרכוש גז

חדש אינני יכולה כי אני יצטרך לחכות יותר מ60 ימים . נגרם לנו ועגמת נפש מאוד גדולה ובזבוז

כסף על קניית אוכל במסעדות כי אין באפשרותי גז תקין וגם אם אני ישתמש בו זה על אחריותיי אם

יקרה משהו .כי ההצתה לא עובדת ואי

אפשר לכבות את הגז . לפעמים אין לנו ברירה ואנחנו נאלצים להפעיל אותו ולסכן את עצמנו כי

במידה ויקרה משהו זה יהיה על אחריותינו ואינני מתכוונת לקחת אחריות יותר . על מוצר פגום

שמביאים ללקוח בידיעה ואפילו בהתקנה לא טורחים לעדכן שיש לדגם הזה בעיה וצריך להחליף את

הדגם אני פונה אליכם אחרי ניסיונות רבים מאוד לדבר עם מישהו בחברה הזו אני מתקשרת כל יום

ולא מפנים אותי לאף אחד שיוכל לעזור לי נא לציין שדגם הכיריים זכוכית וקניתי אותו בגלל שהוא

זכוכית ואני רוצה לקבל מוצר עם אותו מפרט דגם חלופי .

זה מפרט של הכיריים :

כיריים גז GHI601G

כיריים 4 להבות גז פנל קדמי

4 מבערי גז SABAF תוצרת איטליה

משטח זכוכית 8 מ"מ צבע שחור בגימור מעודן של נירוסטה

שבאתר נמכרים ב1450 ש"ח אפשר להיכנס ולראות

קניתי את הכיריים בגלל להבה טורבו צורת הגז

וסוג זכוכית . יצרתי קשר גם היום תאריך 3.10.12 שוחחתי עם נציגה בשם טטינה ביקשתי טופס

ביקור טכנאי נאמר לי ממחלקת השיווק ( אורלי ) שאני זכאית לקבל אך נתקלתי בסירוב ביקשתי

לדבר עם המנהל שלה רק אחרי וויכוח

מסרה לי את שמו של המנהל מוטי ולא הייתה מוכנה להעביר שיחת מנהל שוב אחרי וויכוחים רבים

נאמר לי כמו בכל פעם

שמנהל יחזור אליי תוך 48 שעות . פשוט עושים עוול ללקוח פשוט תחושה של חוסר אונים אין עם מי

לדבר. אני ממתינה חודש לשיחה של זהבית מנהל , שיווק אך עדיין לא חזרה אליי .

מקווה שתוכלו לפתור את הבעיה .

תודה והמשך יום נעים





כספי סוג הנזק :
החלפת כיריים את אותו מפרט של הכיריים שרכשתי של חברה אחרת שיש לקריסטל פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה