פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת טכנאי למכונת כביסה תקולה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.10.12 בשעה 8 וחצי בבוקר פניתי לנציגה בשם רחל להזמנת טכנאי למכונת כביסה ללא שום בדיקה מצידה החליטה שאין טכנאי עד לתאריך .10.10 וניתקה את השיחה תשובתה לא סיפקה את רצונותי ולכן נאלצתי לפנות שוב בשעה 10 שוחחתי אם נציגה בשם סמדר שלטענת אמרה שיש כן מצב להגעת טכנאי בבדיקות נוספות התברר ששוב אין טכנאי בקשתי לשוחח אם מנהל בכיר יותר ולטענת אמרה שיחזרו אלי ואף הבטיחה שחוזרים עד שעה 16 וחצי לא היה ולא נברא .... מה שמראה על זילזול בלקוח "והתחמקות משיחה העיקר להוריד את הלקוח מהקו".
היום שוב פניתי לחברה בשעה 8 וחצי נמסר לי כבר מנציגה שיש אפשרות לשלב טכנאי ואין שעה מדויקת הוסכם .הגיע טכנאי למקום בבדיקה הסתבר שאין לו כרגע את החלק והוא יאלץ לחזור שוב במהלך היום .(על פי ההגיון צריך שיהיה לטכנאי את החלקים אצלו ולא יתנו תחושה העיקר שלחתי טכנאי לחסות את הפינה)
בבירור מול נציגה בשם אינה בשעה 12 לטענת לא ידעה להגיד לי שעה של טכנאי דיברה בצורה מזלזלת ומגעילה סירבה בכל תוקף לעביר לי מנהל דבר שהוא מינימלי בכל חברה שמכבדת את עצמה ושוב זה מראה על זילזול בלקוח יצאתי כעוסה מכל השיחה לא קיבלתי שום תשובות והסברים מצדם בסך הכל ביקשתי "שרות" אף שיש לי ביטוח (מה שמראה שגם שיש ביטוח לא מתיחסים אליך).הדבר העצוב בכל השיחה שאם היה מדובר בחידוש ביטוח או רכישת מוצר היו חוזרים אלי במידי ואף מדברים בצורה אחרת שמדובר בעזרה שלא למטרת רווח אין מענה ויותר מזה זלזול וחויה ממש לא נעימה מצידם
עוגמת נפש סוג הנזק :
שלא יתנו ללקוח ציפיות ושיתנו ללקוח תשובות ברורות קצת אפטית ללקוח . פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה