פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצעת מחיר להחלפת דלתות מקרר - בעלות של מקרר חדש נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
במרץ 2009 קנינו מקרר אמנה, מצופה. במרץ 2012 הופיעה תקלה בדלת תא הקירור, שלא נסגר היטב. היה טכנאי של קריסטל (שלומי) שמצא שצירי הדלת התעקמו ושיש להחליף את הדלת. הצעת המחיר שקבלנו (אילנית) היתה 1200 ש"ח עבור דלת לבנה, או 2180 ש"ח עבור דלת עם ציפוי. הוסבר לנו שעדיף להחליף ביחד גם את דלת המקפיא. באותו זמן זה נראה לנו יקר מידי, הזמנו טכנאי פרטי, שתקן תיקון כלשהו שהחזיק מעמד עד לאחרונה. כעת הדלת שוב לא נסגרת היטב, ופנינו לשירות קריסטל לקבל הצעת מחיר להחלפת דלתות. כדי לחסוך בעלויות, ביקשנו להחליף את 2 הדלתות לדלתות לבנות, ללא ציפוי. הצעת המחיר, אותה קיבתנו בכתב ממנהל סניף ירושלים (אגב הסכומים ללא מע"מ?!) עבור הדלתות 4475 ש"ח + עבודה 375 ש"ח = 5050 ש"ח (לפני מע"מ) - שזה בערך עלות של מקרר חדש!!! היבנתי מאנשים אחרים שכנראה קריסטל לא מחזיקה חלפים, ולכן הם נותנים הצעת מחיר שערוריתית כדי שלא יזמינו. שאלתי - האם אין מחובתם לספק חלפים במחירים סבירים? האם יש מחירון חלפים? - אודה לעזרתכם
כספי סוג הנזק :
הצעת מחיר סבירה לחלפים, או מקרר חדש, או פיצוי כספי בגובה מקרר חדש - אם אינם מחזיקים חלפים כנדרש פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה