|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות קריסטל |
נושא התלונה: |
יחיאלי אמה |
שם/כינוי: |
יום שישי 25 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
הצורף 3 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מדיח כלים AEG , שרות הלקוחות הגיע והתקין את המדיח בתוכנית עם טבליה פיניש שכוללת הברקה בלבד. סופקו 3 טבליות מתנה ולאחר שנגמרו המשכתי להשתמש בטבליות שלי ללא נוזל הברקה של פיניש. הכלים יצאו לבנים. לאחר שיחה עם השרות נאמר לי שצריך לקנות טבליות פיניש עם הברקה בלבד. לאחר חיפוש בסופרים התברר לי שרק בקריסטל ניתן להשיג טבליות ובמחיר מוגזם. והכל למרות שניתן לתכנת את המדיח לעבוד עם כל סוגי הטבליות. השרות מצמצם את האפשרויות והכל על מנת למכור אביזרים נוספים. "נעילת לקוח"
|
המתנה שבוע להגעת טכנאי שישחרר את התוכנית |
סוג הנזק : |
הפעלת המדיח לכל אפשרויות הטבליות ולא ל"תחמן" את הלקוחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|