פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר AMANA-תקלות חוזרות ונשנות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.2.12 סופק לי מקרר AMANA חדש!

כעבור ארבעה חודשים פסקה עבודת הקירור וכל מוצרי המזון נזרקו (כ-1,000 ש"ח).
לתיקון התקלה-החלפת כרטיס נאלצנו להמתין כל הסופ"ש ולסעוד מחוץ לבית(עלות של כ- 500 ש"ח).

אותה תקלה חזרה שוב ביום 1.12.12 ושוב נזרקו מוצרי מזון בעלות של 1,000 ש"ח ונאלצנו לאכול מחוץ לבית בעלות של 300 ש"ח- שוב הוחלף כרטיס והוארכה תקופת האחריות בחצי שנה.

היום 27.01.13, אשתי הגיעה הבייתה וראתה שלוש שלוליות גדולות של מים המגיעות מתחת למקרר.

בפנייה למוקד השירות נמסר לי כי תקלתי אינה מספיק דחופה ואולי יצליח להשיג לי טכנאי לעוד שלושה ימים, משהבעתי תרעומת, חזר אלי הנציג ורצה לתאם לי טכנאי בעוד יומיים.

מקרר זה הוא בעל כשלים טכנים מרובים ולא יכולה להימשך יותר הסיטואצייה שבה אני מקדיש שלושה ימים בשנה על חשבון זמן עבודה להגעת טכנאי, סופג תשלומים בגין מזון שנזרק והסעדה מחוץ לבית.

תולנתי היא בגין השירות והפתרונות שניתנים לי, מאחר ומדובר בארוע מתמשך שאני כלקוח מבקש מחברה שמכבדת את עצמה ואת מוצריה, למצות את הטיפול בי עד תום.

שכן, פניתי כבר שלוש פעמים להחלפת המקרר/ביטול העסקה ופיצוי כספי בגין הנזקים שהוסבו לי.

נוסף-עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המקרר+פיצוי כספי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה