פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונות כביסה לא עובדות לאחר - שירות מזלזל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הצורף 3, ת.ד 1762, מיקוד 58856 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-19.2.12 רכשתי מכונת כביסה של קריסטל F7105 דרך חברת MYMAX. כעבור זמן קצר ראינו שהמכונה לא סוחטת כמו שצריך ולאחר שטכנאי של קריסטל הגיע פעמים החליפו לנו מכונה לדגם זהה (חודשיים מהרכישה המקורית). כעבור חודש החל המכונה החדשה לבצע כביסות ללא סחיטה, כמו המכונה הקודמת, ולאחר 2 ביקורי טכנאי של קריסטל שוב הוחלף לנו למכונה חדשה, הפעם מדגם בלומברג WNF7406. לאחר 3 כביסות גילינו כי שוב המכונה החדשה לא סוחטת - בתכנית של 600 סל"ד הכביסה יוצאת ספוגה במים והסחיטה רק מתבצעת ב-800 סל"ד. יש לציין שלפעמים הסחיטה מתקיימת ולפעמים לא.
למרות מספר הרב של תקלות, למרות שעל כל תקלה טכנאי צריך להגיע לפחות פעמים עד שמודעים שאין מה לעשות ויש להחליף, למרות שכבר קיבלנו שתי מכונות כביסה בהן הסחיטה לא עובדת כמו שצריך, היחס בשירות הלקוחות הינו לרוב מזלזל. היחס במחלקת השיווק הינו מזלזל עוד יותר. בשו פנים ואפן לא מוכנים להחזיר את הכסף. לדבריהם כעבור 14 ימים מביצוע העסקה אין ביטול עסקה. אין רצון להתחשב במספר הפעמים שנאלצתי (אני ואישתי) לחכות בבית על חשבון שעות עבודה להגעת טכנאי ומשלוח - על כל מכונה צריך לפנות זמן להבאת המכונה, התקנה (שלא מתבצע עם מסירת המכונה אלא בתיאום נפרד עם הטכנאי), 2 ביקרורים על כל תקלה ושוב כאשר אוספים את המכונה. מלבד זה מספר רב של פניות לשירות לקוחות ולמחלקת השיווק. לדברי הטכנאי - שנהיה כמעט בן בית - הבעיה נובעת מהשקילה האוטומטית של המכונות שאינו מזה כראוי את הרכב ומשקל הכביסה ולכן לא מצליח לסחוט כמו שצריך. לדבריו בדגם של קריסטל F7105 יש בעיות ב-50% מהמכונות ובבלומברג דגם WNF7406 המצב יותר טוב, אך יש פה ושם תקלות וכנראה שאנחנו חסרי מזל - בבדיקה שלו מילא מחצית מכונה הפעיל 5 דקות תוכנית כביסה ואז העביר לסחיטה. במקרה הזה הסחיטה עבדה והוא רשם שהמכונה "תקינה", אך מיד אחרי שהלך הפעלתי תוכנית מלאה עם תוף מלא (בהתאם להוראות ולא יתר על המידה) ושוב הסחיטה ב-600 סל"ד הוציא כביסה מטפטפת וספוגה במים. הטכנאי הציע שיפנה למנהל שלו לראות אם אפשר לעזור לנו בביטול עסקה, אך כשחזרתי עליו אמר לי שאין אפשרות. במחלקת השיווק לא מסכימים להחזיר לי את הכסף למרות שזו המכונה השלישית שעושה בעיות. האחראית במחלקית שיווק רמזה שיש בעיה בנו ובצורה שאנחנו מפעילים את המכונה.כשהסברתי לה שהטכנאי אמר לי שיש בעיה בשקילה האוטומטית היא לא הסכימה והציעה שוב שטכנאי יגיע אך יבצע כביסה של תוכנית מלאה (יותר משעתיים) - עוד יום עבודה מבוזובז מצידי. כשהסברתי לה שהמכונה לפעמים עובדת כמו שצריך ולפעמים לא היא רמזה זהיא לא מאמינה לי.
עגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
החזר מלא של הכסף כולל דמי הביטוח שהוספנו פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה