פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות למכונת כביסה קריסטל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי לחב קריסטל ב׳ 1.2.13. עמ לקבל שירות למכונת כביסה שלא עבדה במסגרת אחריות החברה. הטכנאי הגיע כעבור 4 ימים והחליט שעליו להחליף גומיה וחייב אותי בסכום של 565 ש״ח עבור שירות והחלפת גומיה ( לטענתו לא במסגרת האחריות). במקביל הזמין כרטיס ומנוע אשר כלולים באחריות וטען שזו הבעיה. היום 19.2.13 בשעה 15:30 בערך לאחר טלפונים רבים ופניות נשנות וחוזרות לחברה הגיע טכנאי מטעמה והחליף הכרטיס והמנוע. בלכתו סגר את ברז המים דבר שהיה תמוה בעיניי אך שיערתי שכך נהוג. לאחר כרבע שעה ולנוכח כמויות הכביסה הרבות פתחתי את ברז המים ונדהמתי לגלות כי יש נזילה מתחת למכונה. כמובן שבשירות הלקוחות כבר לא היתה תשובה ואני נותרתי עם מכונה לא תקינה.
נואשתי מלקבל שירות אשר מגיע לי במסגרת האחריות ובנוסף לתשלום המיותר אשר שילמתי באחריות הטכנאי היה להפעיל המכונה ולבדוק תקינותה. ולא ללכת עד אשר אהיה מרוצה. חיכיתי כ 3 שבועות עם כמויות כביסה ענקיות תוך שלום לחברות כביסה חיצוניות ועדיין לא זכיתי לקבל שירות מינימלי. אני דורשת החלפת המכונה בחזרה והחזרת הכספים המיותרים אשר שולמו על ידי.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
החלפת המכונה והחזרת הכסף. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה