פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך טיפול לקוי במוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תדיראן גרופ - מוצרי צריכה קרית מטלון הסיבים 19 ת.ד.7026 פתח תקווה , 49170 כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך לבעיית סחיטה במכונת כביסה של חברת תבלומברג ולאחר שטכנאי מחסרת קריסטל קבע בבדיקה שאין בעיה במכונה הזמנה שוב טכנאי כדי לבדור את אותה בעיה - סחיטה לא טובה במהירויות של 600 ו-800 סל"ד. לפי דברי הטכנאי הקודם סחיטה תקינה הינו מצב בו הכביסה יוצאת לחה ושבסחיטה ידנית לא יוצאת מים מהבגדים ושאם כן יוצאת מים מהבגדים אז הסחיטה איננה תקינה. הגיע טכנאי לבדוק את המכונה וביקשנו שבבדיקה יהיה נוכח להעמסת המכונה, הפעלתה והוצאת הכביסה לאחר תוכנית פעולה שלמה - בבדיקות קודמות הטכנאי הכניס בעצמו את הכביסה ומילא רק חצי תוף, לא הכניס נוזל/אבקת כביסה ולאחר מספר דקות העביר ידנית את המכונה למצב של סחיטה. ביקשנו בדיקה שתכלול מהלך נורמלי של כביסה. בזמן העמסת והפעלת הכביסה הטכנאי אמר לנו ש: 1. בגלל שאנחנו משתמשים בג'ל כביסה ולא באבקה הסחיטה לא תהיה תקינה. 2. רצה להעביר את המכונה לסחיטה ב-100 סל"ד. שאלנו איך ייתכן שמכונה חדשה בשובי (בערך) 2000 ש"ח לא סוחטת כתוצאה משימוש בג'ל - לא קיבלנו תשובה. בתום התוכנית יצא כביסה לא סחוטה - בסחיטה ביד יצאו מים. לדברי הטכנאי זהו מצב נורמלי ונחשב סחוט, למרות שהדברים אינם נראים הגיוניים וסותרים את דברי הטכנאי הקודם. לאחר שבוע (היום) ביצענו כביסה עם אבקת כביסה ולמרות זאת הכביסה יצאה רטובה ולא סחוטה - בסחיטה ביד יצאו מים, לא טיפםה אחת או שתיים אלא, מים של ממש. בשיחה עם נציגה בחברת תדיראן אמרה לי הנציגה " אני לא מבינה מה הבעיה, עם המכונה לא סוחטת ב-600 או ב-800 סל"ד אז פשוט תעבירו ל-1000. כשאמרתי לה שזה לא הגיוני שמכונה בשווי של -200 ש"ח לא סוחטת ב-600 סל"ד ושכל מכונה קודמת שהייתה לי סחטה במהירות הזו היא אמרה לי שבכל מכונה זה שונה ושזה המצב. ביקשתי לדבר עם טכנאי או מנהל בכיר. היא אמרה לי שהיא תעביר את התלונה שלי הלאה ואם המנהל יחליט שיש צורך הוא יחזור אלי תוך 48 שעות. כששאלתי לה מה הכוונה "אם יחליט" היא אמרה שהדבר בשיקול דעתו ושייתכן ולא יחזור אלי בכלל אלא יעביר מכתב אליה עם תשובה ושהיא תיצור איתי קשר.
יש לציין שזוהי מכונה שלישית, לאחר שהחברה סיפקה פעמיים מכונות כביסה מדגם קריסטל שלא עבדו - לדברי הטכנאי שביקר אצלינו, הדגם שסיפקו לנו בעייתית מאוד.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא או החלפת המכונה במכונה שמבצעת כביסה וסחטה כשורה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה