פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בשירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 31/03/2013 הזמנתי שירות למדיח מחברת קריסטל מאחר ויש לנו ביטוח למוצר כמה שנים ברצף והוא חודש 05/03/2013 . בסכום 1,348 שח. עד לתאריך 04/03/2016. בתאריך 03/04/2013 החברה שלחה טכנאי. והוא אמר שהלך מנוע בלי לפתוח את המדיח. הוא אמר שצריך להזמין חלקים והחברה תיצור איתנו קשר. החברה יצרה קשר וקבעה ביקור חדש לשבוע אחרי. חיקנו בלי מדיח עד התאריך שקבעו . 08/04/201 ושוב בא תכנאי אחר ואמר שאין מוצא למדיח ושנעשה טרייד אין למדיח שלנו .ביררנו אים החברה והיא אומרת כך. תוסיפו עוד 1800 שח והביטוח יתבטל כי הכסף יעבור למדיח החדש כולל הכסף שאני מוסיפה .לי לא היה נראה הגיוני לא עשיתי ביטוח כדי שאני יצטרך להוסיף עוד סכום רציני של כסף .מסתבר במקום שאני ישן בשקט החברה ישנה אם הכסף שלי בשקט. אני לא מיהרתי ליפול בתכמנות שלהם ובמרמה וכמובן בחוסר המיקצועיות של התכנאים שהם שולחים. אני הבאתי תכנאי פרטי ב09/04/2013 הוא בדק ואמר שהלכו הלגרים וניתן לתקן וגם אפשר להשיג מנוע אצל דובין באיזור תעשיה חולון . העדפתי כמה שיותר מהר ובאותו יום כבר הוחלף המנוע והמדיח ברוך השם עובד . היתקשרנו למחרת לחברה כדי להיתלונן למה שיש לי ביטוח ואני לא מקבלת שירות כראוי . ואני האזרח הפשוט הצלחתי לסדר את הנזק בלי כל הרעש של החברה וכל מה שמשלמים להם על ביטוח. החברה מצידה מתנערת והיא אומרת כך . אין לנו איך לעזור לכם כחו את הכסף ששלמתם לביטוח ותעזבו אותנו. אני לא חושבת שעשיתי איזה תוכנית חיסכון ללא שום עמלה. ובנוסף ביקשנו לדבר אם מנהל בכיר או פקיד בכיר אמרו שיחזור אלנו וכלום אף אחד לא חזר . בשביל שנעשה ביטוח מפריעים בכול שעה אין בעיה . אבל כדי לקבל שירות או שלא חוזרים אלייך או שמתנערים . אני מבקשת את עזרתכם . לא הגיוני שחברה גדולה שמחזיקה מעצמה תזלזל כך באזרח הפשוט וכמובן גם מרמה. אנו רוצים לקבל את כל מה שמגיע לנו . וכמובן את כל הטרחה שהיתי צריך לדאוג לעצמי לבדי וכמובן להביא טכנאי פרטי. ברור שהכל יסתיים אני לא מתכוון להישאר מבוטח בחברה הזו. אשמח לקבל את עזרתכם ותשובתכם
ועוגמת נפש סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה