|
|
|
|
|
|
החזר כספי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברצוני לדבר עם אחראי על השרות
אבל בקצרה מבלי לכנס לפרטים ות זה אומר בשיחה
מדובר בהעה אגרסיבית לקניית מכשיר את הכסף לקחת זכותי לבטל תוך 14 יום אני מקווה שאתם יודעים התחרטתי ושהגיע אלי טכנאי ביטלתי וא שזה אפשרי הסיפור היה אחרי 3 ימים
פניתי לבחורה שטיפלה בי והיא שוב מנסה לשכנע כנראה שאצלכם אין כיבוד לקוחות הבטיח שנקבל כסף את הכסף לקחת מיד והיום דיברתי עם פרי ואמרה לי בעוד חודש מדוע לקחת לוקחים ולהחזיר אני צריכה לחכות מסקנה אין לעשןת איתכם עסקים אני מבקשת לקבל את כספי וכדאי שהובדים יעברו קורב ס בהתנהגות או שזה נורמה בקריסל שמ י
נטי קריטנשטיין טלםון 035443569
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|