פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העדר פריט במוצר שנרכש נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
הסיבים 6 פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר קריסטל דגם top 560qc-ex,תוצרת הארץ, ובמקפיא היה מדף רשת אחד.במפרט הטכני של המקרר שמצאתי בשלושה אתרים באינטרנט
http://www.somar-sale.co.il/pl_product~101002~4~20.htm

http://www.getit.co.il/Prod/70178/#description

http://www.tadiran-group.co.il/index.aspx?id=4273&itemId=6140

מופיע שבמקפיא צריכים להיות שני מדפים.כל פניותיי לשירות הלקוחות של חברת קריסטל (2620*) נענו בדחיות:נטפל בך וכו',נודיע לך וכו'. גם כשביקשתי לדבר עם מנהלת שירות הלקוחות,הגברת שני,לא נתנו לי ואמרו שהנושא בטיפול,ועד כה לא נעניתי מהם.
נא לטפל בתלונתי ולגרום לחברת קריסטל שישלימו את מה שמוטל עליהם.
בברכה ובתודה מראש,
ניצן בראונר
0542070833
גם בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
משלוח המדף המגיע לי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה