פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בהספקת שירות ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה.
אני לקוחה של ביטוח פל, כאשר מוצרי החשמל שלי מבוטחים אצלם. עפ"י ההסכם הם מספקים טכנאי שירות בהתאם לחברת ייצרן. באמצע מאי פניתי לחברה ע"מ לתאם הגעת טכנאי לתיקון מדיח כלים AEG שהתקלקל. תאמו את ההגעה ל-23.5. טכנאי של קריסטל אמר שהוא אינו יכול לתקן ויש צורך לזמין חלק שיגיע תוך יומיים 3. לאחר כמה פניות מהצד שלי לחברה, החלק החסר הגיעה ובסוף שבוע שעבר תאמו איתי הגעה של טכנאי להיום, 9 ליוני (סיור שנמשך חודש) מ-8 עד 12 עם התראה של חצי שעה מראש. בשעה 9:30 התקשר טכנאי ואמר שתוך חצי שעה הוא אצלי, כאשר בבית חיכה לו בן משפחה ואני הייתי בעבודה. אחרי שעה ראיתי שיחה שלא נענתה עם ההודעה שטנאי לא מצא את הבית שלו ועזב את המקום. מיד התקשרתי לשירות קריסטל וביקשתי להחזיר את הטכנאי, כיוון שבשום מקום לא רשום שאני צריכה להיות מכוונת דרך לטכנאים. אלעד, איש שירות שדיבר איתי בחוסר התייחסות וזילזול אמר שזאת בעיה שלי.
אני חושבת שחברת קריסטל גרמה לי נזק רב ע"י עיכוב כזה בהספקת שירות - המשפחה שלי בלי מדיח חודש ימים. בנוסף, גם בכך שבן משפחה ישב חצי יום על חשבונו וחיכה לטכנאי.
נכון להיום, לא סופק תאריך נוסף ךהגעת טכנאי ולא פנוי אלי מהשירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה