פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר לא תקין נושא התלונה:
רגב עידן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏19 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
רכשתי לפני שנה מקרר אמקור ואחרי כחצי שנה המקרר התחיל להרעיש בעת פעולת תחילת המנוע ופעולת הפסקת המנוע.
אני רוצה לציין שהמקרר לא מרעיש בעת שהמנוע פועל אלא רק בעת שהוא כבה או נדלק.
הזמנתי טכנאי של קריסטל והוא תיקן את הבעייה. אחרי כמה חודשים הבעיה חזרה והזמנתי שוב טכנאי. כמה ימים המקרר היה בסדר והמקרר התחיל להרעיש שוב, התקשרתי שוב לחברה כבר בפעם השלישית מיואש והסברתי להם שזה לא יכול להיות שכל כמה זמן מקרר שהוא חדש (פחות משנה) חוזר להרעיש. ביקשתי שיבוא טכנאי נוסף והם סירבו בטענה שהמקרר תקין ומתחילים לספר לי סיפורים שבקיץ מקררים מרעישים ושהטכנאי טוען שהמקרר תקין.
אני רוצה לציין שהרעש לא סביר, הוא מעיר אותי בלילה מהשינה, יש לי מכרים רבים עם מקררים חדשים והמקררים שלהם (חלקם עם אמקור) לא עושים כזה רעש בכזו עוצמה בכלל בכל שלבי הפעולה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש שיבוא טכנאי מקצועי(!) ויתקן לי את המקרר שלא ירעיש בכאלו עוצמות ושיכבדו את הטענה שלי שהמקרר מרעיש ולא יחליטו בעצמם מה מרעיש. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה