פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לאחר הקניה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוה הצורף 3 א.ת חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי מיקרוגל מסוג קריסטל דגם wp900 ממחסני השרון בתאריך 21 לאפריל.
מיד כשהפעלתי את המכשיר היה לו רעש מוזר מיד כשלוחצים על הפעלתו ולאחר
מספר שניות המכשיר ממשיך לפעול ללא הרעש.
אני לא יודע מה מקור הרעש ומה הסיבה אני רק יודע שרעש כזה לא אמור להיות כשמפעילים את המכשיר משום שמכשיר זהה יש להורים שלי ולחמים שלי ואצלם אין את הרע המדובר.
את המכשיר לקחתי לחנות שבה רכשתי אותו(מחסני השרון) הסברתי להם את הבעיה
וכשהם בכדי לבדוק אותו הפעלו את המיקרוגל בחנות לא היה כל רעש חריג.
בבושת פנים חזרתי אל ביתם של ההורים של אשתי ושם הפעלתי את המכשיר
והרעש שנעלם כלא היה בחנות למוצרי החשמל חזר שוב ושוב ושוב.
בתאריך ה7 למאי התקשרתי למחלקת השירות של קריסטל ושם נאמר לי שלא שולחים טכנאים לבית בבעיות של מיקרוגל אלה צריך להגיע במיוחד אליהם לאזור התעשיה של חולון ושם הם יבדקו מה הבעיה שבנוסף נאמר לי שזה יכול גם לקחת קצת זמן ז"א שאני ישאיר את המכשיר אצלם ואחזור ביום אחר לקחת אותו.
זה שירות אני שואל? לי אין רכב אז אני צריך לסחוב איתי מיקרוגל ששוקל 15 ק"ג באוטובוסים הלוך ושוב לחולון (אני גר בכפר סבא)?!?!?ואולי אפילו להטרטר בימים נפרדים?!?!? הפתרון שנציגת השירות הציעה לי זה שהם ישלחו טכנאי שיקח ויחזיר את המכשיר תמורת 90 ש"ח לכל כיוון !!!
פשוט בושה וחרפה!!!
וזה בכלל לא מתקבל על הדעת שמיקרוגל חדש לא מתצוגה ולא כלום יהיה עם תקלה לפי דעתי הם צריכים להחליף אותו מיד ובלי לשאול יותר מידי שאלות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שטכנאי יגיע אלי הביתה יתן חוות דעת ראשונית ואז יוח פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית קש שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוח תגובה:
ניתן פתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה