|
|
|
|
|
|
תקלה במייבש כביסה - יחס מזלזל של מרכז השירות בחולון |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחודשיים רכשתי מייבש כביסה מסוג BLOMBERG TKF 1330A . לפני חודש המייבש הפסיק לעבוד(השתמשתי בו אולי 10 פעמים מאז שקניתי). התקשרתי לשירות קריסטל בחולון וביקשתי שטכנאי שלהם יתקשר אלי כדי לכוון אותי לחלק הבעייתי על מנת שאחליף אותו. נציגת השירות אמרה לי שזה בלתי אפשרי. ביקשתי לדבר עם המנהלת כמה פעמים ונעניתי שהיא תיצור איתי קשר. איש לא יצר איתי קשר כבר כמה שבועות. למרות שעבר חודש מתום האחריות, מוצר כזה לא אמור להתקלקל.מרגיז שאני צריך לשלם מאות שקלים עבור תיקון של מוצר כמעט חדש.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מבקש שאחראית קשרי לקוחות תיצוא איתי קשר - דחוף!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
זהבית דרור - אחראית קש |
שם ותפקיד: |
ניתן הסבר טלפוני ע"י מנהל טכני |
תגובה: |
הוצע לתאם ביקור טכנאי |
פתרון: |
|
|
|