פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרירת פדיון פוליסה כחודשיים ימים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי מיטל דואק בעלת 2 פוליסות שלא פעילות. פניתי פעמים רבות לשירות לקוחות והתשובה היחידה שקיבלתי היא שיעברו את הבקשה שלי לבחורה בשם יפית שמכינה את הצ'קים כדי לסגור את החשבון ועד ליום כתיבת מכתבי זה עדין הנושא בטיפול. ניסיתי גם לבקש לדבר עם מנהל בכיר אך אין צאנס להגיע לאדם כזה בחברת מנורה ה"מכובדת". בזבזתי זמן יקר מאד הרבה טלפונים אך ללא תוצאות אין לי יותר מה להגיד על החברה הזאת פשוט בושה וחרפה.

נ.ב. ברצוני לציין שלבקשתם שלחתי את המסמך שהועבר אליי לבקשת קבלת הכסף בתאריך 04.05.06 (המסמך נמצא ברשותי) אך שכחתי לשלוח לבקשתם את צילום ת.ז. והצ'ק לאחר כשבוע פנו אליי ושלחתי בפקס. למרות כל האמרו לעיל הם החליטו על דעת עצמם שהמסמכים התקבלו ב- 13.06.06 כדי למשוך אותי בעוד חודש ללא תשלום, למרות שקרה לי אותו מקרה בחברת ביטוח אחרת שלא התנהגה בצורה כזאת.
בזבוז זמן,כספי , חוסר יחס ללקוחות סוג הנזק :
שישלחו אליי את הצ'ק ונסגור עניין פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- מרכז קשרי לקוחות שם ותפקיד:
טופל ישירות מול המבוטחת תגובה:
טופל ישירות מול המבוטחת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה