פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת הביטוח לא מכירה בערך הנדרש כמבוטח ועוד לקח לה להגיב יותר מ5 חודשים במקום 40 ימים כחוק. נושא התלונה:
ברדה דניאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
המונית נכנסה למוסך בתאריך 4/1/15 במוסך בתאריך 8/1/15 פרצה דליקה ונשרף כליל המוסך על תוכנו- כאשר אני תובע על ערך המונית.

-התביעה הוגשה ב8/2/15 והתקבלה ב10/2/15 בחברת הביטוח מנורה ואילו תגובת החברה הראשונית הייתה רק ב14/7/15 .הזמן שהכסף היה בידם ולא נתנו הסבר הולם או פיצוי אדרבה עשו ההפך - זה דורש פיצוי.

- החברת ביטוח מנורה מכירה רק ב19,307 שח במקום 67,235 שח כנדרש בטענה שאין תימוכין על חפצים שכל מונית הנכנסת יש עליה. וחוץ הדוח שמאי מראה 45,100 שח ואין הם מכירים בשמאותו ללא הסברים פשוט החליטו,

- כשהביאו סוף סוף את הסכום שאינו שרוי במחלוקת של 19,307 היה שם באותיות קטנות שאם ניקח את הכסף אין באפשרותנו לתבוע את חברת הביטוח שזוהי בעצם סחיטה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי של 67,235 שח + דמי המתנה של 5 החודשים + התנצלות על החוזה ושלא יעשו זאת שוב לאף אחד פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה