פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות כוזבות בקשר לדמי ניהול של פנסיה וכו במנורה מבטחים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, מנורה מבטחים הבטיחו לי שההסכם איתם כולל דמי ניהול של 1.75% (הם קוראים לזה 'אחרי הנחה של 4.25%') ודמי ניהול יתרה של 0.155% (הם קוראים לזה 'הנחה של 0.345%'), אחרי שחתמתי איתם הם השחילו סעיף שמתנה את ה'הנחות' בזמן ובהמשך עבודה בעוד מקום- למרות שלא סוכם דבר כזה לפני החתימה ולא יידעו אותי על סעיף כזה לפני החתימה. היום התברר לי שאני לא קיבלתי אף פעם את ה'הנחות' בתשלומים אליהם, למרות שהובטח לי מילולית וחוזית ובאימייל והם טוענים שלא הגיע אליהם פקס בנושא- בכל אופן כבר בערך שנה שהם לא טרחו ליידע אותי על זה.
בקשר לעבודה אחרת שטלפונית הובטח לי שיינתנו לי התנאים שרשמתי למעלה באחוזים (ובניתוב שיחות הם מודיעים שהשיחות מוקלטות- אז יש אצלהם תיעוד של השיחה), אבל היום פתאום מישהי מהם התקשרה ואמרה שהם לא מסכימים לזה פתאום- למרות שכבר סוכם איתם- גם יש עד לשיחה- רו"ח שמעון רובין, שגם הוא דיבר איתם.
אלו תשלומים על כמה עבודות והם פשוט עובדים בצורה של רמאות ו'מצליח' לדעתי.
יש עוד מידע על הנושא גם אצלי
אשמח לעזרה איך לקבל את המגיע לי מהם!
תודה רבה,
הילה.
כספי סוג הנזק :
1- שיחזירו לי רטרואקטיבית את הכסף שגבו. 2- שייתנו את מה שסוכם איתם מילולית וכו 3- שייתנו פיצוי כדי שיילמדו לקח לו לעשות את זה שוב או שיפטרו את זה שרימה אותי פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה