|
|
|
|
|
|
מנורה לא עמדה בהבטחה שלה לביטול חיוב מחברה אחרת |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ 4 חודשים פנה אלינו סוכן של מנורה (לפחות 5 פעמים)ושכנע אותנו לעבור לביטוח דירה דרכם ההסכם היה שהוא דואג לביטול החיוב מביטוח הכי ישיר
עברנו ושוב הוא הודיע לנו להתאלם מהכי ישיר כי הוא ומנורה דואגים לכך שלא יהיה חיוב להכי ישיר
לפני 3 שבועות קיבלנו חיוב עם הודעת טביע על סך 748 ש לתשלום להכי ישיר על ביטוח הדירה ועוד תשלום של 1100 ש סכר עורך דין ובית משפט
מאז כל יום אני פונה למנורה ופתאום אין עם מי לדבר כל ההודעות שאני משאירה לא נענות חזרה
אשמח לעזרה לקבל ממנורה את הכסף
כשהם רצו שנעבור אליהם הם צלצלו 5 פעמים ביום והיום ? אין תגובה בכלל
|
כספי |
סוג הנזק : |
748 ש + אגרת בית משפט 1100 ועורך דין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכל - קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
טופל ישירות מול הלקוח |
תגובה: |
טופל ישירות מול הלקוח |
פתרון: |
|
|
|