|
|
|
|
|
|
חוסר יחס ואי ביטול פוליסה לאחר אין ספור בקשות!!! |
נושא התלונה: |
עובדיה רון |
שם/כינוי: |
יום חמישי 13 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני מבוטח בריאות ב"מנורה מבטחים" דרך סוכנות בשם "בינה סוכנות לביטוח בע"מ"
מזה חודש ימים של אין ספור טלפונים ושליחת פקסים על מנת לבטל את הפוליסה ואין תגובה.שלחתי מכתב ראשון לאחר בירור מול השירות של "בינה" אך לא התייחסו.שלחתי ל"מנורנ" וגם שם אותו הדבר.התקשרתי ולאחר חצי שעה המתנה השיחה מתנתקת במחלקת הביטולים והיו עשרות ניסיונות.בנוסף להכל קיבלתי שני מכתבים מהם אך במקום שזה יהיה האישור לביטול אני רואה שנוספה לי תוספת לביטוח שלא ביקשתי! ירדו לי שני תשלומים מהפקס הראשון והיחס מצידם איום ונורא.כולם מתנערים מאחריות ואני לא יודע למי לפנות
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לבטל את הפוליסה מיידית ולזכות אותי על שני התשלומים האחרונים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכל- קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
טופל ישירות מול המתלונן |
תגובה: |
טופל ישירות מול המתלונן |
פתרון: |
|
|
|