פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול שערורייתי בפדיון פוליסה שמספרה 11501285 -אי מילוי הוראותיו של המפקח על הביטוח! נושא התלונה:
לשצ'ינסקי שי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏19 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלנבי 115 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ה-17/01/2007 הפקדתי המחאה בסה"כ 14,788.17 ש"ח לחשבון הבנק שלי (לציין שהמדובר בהמחאה של חברת מנורה שמספרה 5511471 מס' חשבון 295498/38 של סניף 800). ההפקדה בוצעה באחד מסניפי בנק הפועלים.ביום ה-19/01/2007 ההמחאה הוחזרה כאשר סיבת ההחזרה שנקבעה:"חסרה חתימה בצד התיקון". בנוסף על כך חשבוני חוייב בגין עמלת החזרה בסה"כ 11.60 ש"ח. מחד גיסא אינני מכחיש שבחזית ההמחאה נכתב:"המוטב יחתום על נוסח הקבלה שמעבר לדף סעיף מס' 1,4" וש"אין לבצע כל שינוי בהמחאה זו,למעט שינוי בתאריך". מאידך גיסא בסעיף 4 בגב ההמחאה הודפס:"אני מצהיר בזאת כי תמורת תשלום זה הפוליסה הנ"ל בטלה ומבוטלת,ואין לי זכות תביעה או הנאה על פי הפוליסה הנ"ל נגד מנורה מבטחים ביטוח בע"מ".זאת למרות העובדה שבתאריך ה-01/12/2005 נכנסה לתוקף הנחיית המפקח על הביטוח האוסרת על המבטחים ניסוח טפסי קבלה ושחרור באופן גורף ובלתי מאוזן.בסעיף ג' בהוראה מצויין במפורש בתשלום תגמולי ביטוח,שלא מתוך הסכמה עם התובע על סילוק מלוא התביעה או חלקה,רשאי מבטח להחתים תובע רק על טופס קבלה, המציין כי התובע קיבל לידיו תשלום כאמור.טופס הקבלה ינוסח באופן שיבהיר כי שמורה לתובע הזכות לתבוע את יתרת תביעתו.לעניות דעתי בניסוח סעיף 4 בגב ההמחאה חברת הביטוח מנורה מרוקנת את החלטת המפקח על הביטוח מתוכנה ועושה מהחלטתו חוכא ואיטלולא!
ביום ה17/01/2007 אני מקבל מחברת מנורה המחאה מספר 5250172 ע"ס 179.14 ש"ח מחשבון 295497/40 סניף 800 של בנק לאומי לישראל ברחוב הרצל 19 ת"א. על מכתב זה חתומה ראש חוליה 5. הווה אומר שנכון לזמן הנפקת ההמחאה הראשונה חברת "מנורה מבטחים מומחים בניהול ביטוח-פנסיה-פיננסים" עדיין הייתה חייבת לי סכום של 179.14 ש"ח.למרות כך דרשו ממני להצהיר על גב ההמחאה הראשונה שתמורת התשלום אני מוותר על זכות התביעה וההנאה. לפיכך נשאלת השאלה מדוע נשלחה אלי ההמחאה השניה?!
לא הועילו כל פניותי: הוראות המפקח על הביטוח לחוד וביצוען זה דבר אחרת לגמרי, למרות שהעליתי את טענותי על כך שהם נוהגים בניגוד להוראת המפקח על הביטוח.טענותי הושבו ריקם ובחברת מנורה התעקשו שאחתום על מנת לקבל את הכסף. בלית ברירה ותחת לחץ שלחתי את ההמחאה שלא כובדה על פי דרישת נציגת חברת מנורה (כזכור ההמחאה הייתה על סה"כ 14,788.17 ש"ח). כשבוע ויותר לאחר מכן קיבלתי המחאה תמורת ההמחאה שלא כובדה ע"ס 14,730.05 ש"ח.משום מה בהמחאה שנשלחה אלי תמורת ההמחאה שלא כובדה היו חסרים 58.12 ש"ח ולמרות כל תלאותיי סעיף 4 עדיין התנוסס על ההמחאה החדשה כלום לא השתנה-עולם כמנהגו נוהג הכלבים נובחים והשיירה עוברת ואת המפקח על הביטוח חברת מנורה מבטחים לא סופרת ממטר.פעמיים חברת מנורה דרשה ממני לחתום על ויתור תמורת קבלת הכסף כאשר לא כל מלוא הסכום ניתן לי!
ביקורת נוקבת במקרה דומה שנדון בבית המשפט של כבוד השופטת המחוזית שטיין הניה ז"ל קבעה שהחתמת המבוטח על כתב הויתור נעשתה בערמה ובמצג שווא,במסווה תמים של קבלה על תשלום ההמחאה,ובכך ניסתה חברת הביטוח להוציא מהמבוטח ויתור על יתרת התביעה

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על הנזק ועל עוגמת הנפש שנגרמו לי. פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- קשרי לקוחות שם ותפקיד:
טופל ישירות מול המבוטח תגובה:
טופל ישירות מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה