פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקדה של המעביד הלכה לאיבוד נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני פונה בבעיה שפשוט התייאשתי לקבל תגובה הולמת מחברת ביטוח מבטחים החדשה - קרן פנסיה. מחודש ינואר אני עושה אין ספור טלפונים וכבר 4 פקסים (שמתוכם הצלחתי לבסוף לקבל תגובה שקיבלו אחד) לחברה לנסות ולהבין האם ביטוח קיבל צ'יק ממעביד שלי כהפקדה על שמי. שיניתי מקום עבודה וביקשתי ממעביד להמשיך להפריש כספים לקרן הפנסיה שכבר היתה לי ממקום קודם. לאחר בירורים שלי מול ביטוח המעביד ביצע הפקדה בחודש ינואר עבור תקופה של יוני - דצמבר 2006. לבסוף אחת הטלפניות פלטה בטעות שצ'יק מחברה שלי התקבל, אבל לא נרשם לזכותי. אני רק רוצה לציין, שאני היחידה שמבוטחת בחברת ביטוח זו מכל 4 העובדים שיש למעביד שלי. גם המעסיק לא מצליח להגיע לסוכן ביטוח שהפנו אותו עליו, הקודם עזב והחדשה לא מחזירה טלפונים וגם לא ענה. הצ'יק כבר נפרע ע"י חברת מנורה מבטחים החדשה, אבל איפה הכסף ועל שם מי הם הופקדו אי אפשר להבין. יש לי שמות גם של הסוכנים וגם של טלפניות, לממונה או לאחראי משמרת לא הצלחתי להגיע הם פשוט לא מעבירים שיחות.
אנא, עזרתכם בנושא.
כספי סוג הנזק :
להפקיד את הכסף על שמי וליצור קשר עם המעביד שיוכל להמשיך להפקיד כספים פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- קשרי לקוחות שם ותפקיד:
הועבר לחברת מבטחים החדשה וטופל ישירות על ידם תגובה:
הועבר לחברת מבטחים החדשה וטופל ישירות על ידם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה