פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי בגין לקיחת יתר מעל המסוכם. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2005 הגיע נציג מהחברה אליי הביתה,ואחרי שיחות ופירוט,הסכמתי. הביטוח שעליו הסכמתי,היה בתנאים הבאים:
אני משלמת כל חודש סכום של 49 ש"ח,הסכום הוא לא נאסף,ז"א אני לא יכולה לקחת את הכסף במקרה ויקרה לי משהו.הביטוח מכסה מקרה שבמידה ונפגעתי בפיגוע, מיקרה של תאונת דרכים,השתלת איברים בארץ ובחו"ל,ניתוח במרפאה פרטית (אם החלטתי שלא להישתמש בשירותים של קופ"ח) ועוד כמה דברים. הסכמתי לביטוח הנ"ל,כי לצערי זאת המציאות שלנו.והסוכן אמר לי,אני מקווה שבעוד כמה שנים תכעסי עליי,"שהכסף הלך לאיבוד , אבל שלא נזקקתי לשירותים הנ"ל.
באותה תקופה השתחררתי מצה"ל,ועוד לא מצאתי עבודה,אבל ידעתי שאני יכולה למצוא 50 ש"ח לביטוח,והסכמתי.
חודש אחרי,בחשבון הבנק אני בודקת,ומה אני רואה? החברה הורידה ממני סכום של 145 ש"ח! אני מתקשרת לסוכן,הוא אומר לי,אני אבדוק מה קורה,אני לא יודע על מה מדובר,ומאיפה הסכום הזה.אחרי כמה ימים,הוא לא חוזר אליי,התקשרתי שוב,הוא "בדיוק רצה להיתקשר אליי",התברר שהעלו לי את הסכום,כי אני רזה מדי!!! שטות כזאת לא שמעתי בחיים!!! להעלות סכום של ביטוח פי 3?!? המשקל שלי 52-54 ק"ג,וגובה 169! זהו משקל נורמאלי לחלוטין! וחוץ מזה,בלי ליידע אותי,מי נתן להם אישור לחייב אותי סכום שונה מהמסוכם וחתום על ידי?
אחרי אין ספור שיחות,ומריבות,הסכימו להוריד לי סכום ל 104 ש"ח! לא מקובל אליי בכלל!אחרי כמה חודשים ששמעתי - חודש הבא תקבלי החזר,ויורידו לך את הסכום,ולא קרה שום דבר,הלכתי לבנק,וחסמתי את ההוראת הקבע,ואחרי הבנק,הלכתי למשרדו,וביקשתי לבטל הכול,ולהחזיר לי את ההפרש בהקדם האפשרי.כתבתי מכתב בו רשמתי הכול,והסברתי את המצב הנוכחי.
חודש ימים אחרי זה,אני מקבלת מכתב מהחברה,שאני צריכה לשלם 320 ש"ח,שזהו סכום בפיגור,ולסדר את זה בבנק,משום שבנק לא נתן להם אישור למשוך כסף מחשבוני. כשהתקשרתי אליו שוב,נאמר לי-אל תתיחסי למכתב,התיק שלך סגור.כששאלתי בנוגע להפרש,נאמר לי זה בטיפול בחשיבות ההפרש,תקבלי מכתב יידוע בזמן הקרוב. זה היה באוגוסט אחרון.. עד עכשיו אני מחקה.
עוגמת נפש,עלבון סוג הנזק :
להחזיר את כספי. פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- קשרי לקוחות שם ותפקיד:
טופל ישירות מול המבוטחת תגובה:
טופל ישירות מול המבוטחת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה