|
|
|
|
|
|
לא ניתן ליצור איתם קשר לקבלת עידכון או פעילות |
נושא התלונה: |
יום שישי 11 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ת"א וחיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מזה שלושה שבועות אני מנסה ליצור קשר עם החברה לברור בקשר לטיפול בנושא ביטוח חיים . החברה כנראה לא יודעת לתת שרות. כנראה שאני צריך לנסוע לשם לקבלת שרות .
ניסיונות ליצור קשר גם עם הסניף המרכזי בחיפה בדיוק אותו דבר, כנראה שזה מדיניות החברה.
בסופו של דבר ניגשתי לסניף חיפה הגשתי תלונה שהתקבלה כטבעית לחלוטין וגם נאמר לי שהם לא מטפלים בלקוחות הקשורים לת"א וגם הם מודעים לכך שלא ניתן ליצור איתם קשר.
זהו ממש חוצפה עד היום אני לא מצליח ליצור קשר אתם מוזמנים לנסות ( ניסיתי בכל הטלפונים האפשריים גם כשמעבירים אותי ממחלקות אחרות של החברה אין מענה)
אשמח אם תמצאו דרך לעורר אותם
אני יכול להבטיח לאחר שאני הסגור את הבעיה שלי אני לא יהיה אחד מלקוחות החברה הזאת
שמי רפי יאיר טל: 0578171212
תודה מראש
חשוב שיש מי שיודע לטפל ולעזור אתם עושים עבודת קודש
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ללמד אותם לתת שרות ופיצוי למי שהם פוגעים בו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכל- קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
טופל ישירות מול המבוטח |
תגובה: |
טופל ישירות מול המבוטח |
פתרון: |
|
|
|