|
|
|
|
|
|
אי מענה לטלפון בזמן סביר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 24 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 24/5/07 התקשרתי לחברת מנורה ו... המתנתי על הקו 23 דקות עד שזכיתי למענה . במשך כל הזמן הזה שמעתי את המנגינה המרגיזה המשבחת את החברה ( מנורה בשבילך, לשרותך וכדו' )
לאחר מכן שוחחתי עם נציג שירות וסיימתי את השיחה כשביקשתי לקבל מסמך בפקס.
לאחר מכן קיבלתי את המסמך והתקשרתי שוב לחברת מנורה ושוב המתנתי מספר דקות על הקו (כבר לא ספרתי) . לאחר המתנה ממושכת פתאום התקליט מודיע לי שהקו מתנתק מאחר והם עובדים עד שעה 16:00 .
|
מתן שירות הטוב יותר למבוטחים (לפחות מענה טלפוני מהיר) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכל- קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
התלונה טופלה ישירות מול המבוטח |
תגובה: |
התלונה טופלה ישירות מול המבוטח |
פתרון: |
|
|
|