פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לטלפון בזמן סביר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 24/5/07 התקשרתי לחברת מנורה ו... המתנתי על הקו 23 דקות עד שזכיתי למענה . במשך כל הזמן הזה שמעתי את המנגינה המרגיזה המשבחת את החברה ( מנורה בשבילך, לשרותך וכדו' )
לאחר מכן שוחחתי עם נציג שירות וסיימתי את השיחה כשביקשתי לקבל מסמך בפקס.
לאחר מכן קיבלתי את המסמך והתקשרתי שוב לחברת מנורה ושוב המתנתי מספר דקות על הקו (כבר לא ספרתי) . לאחר המתנה ממושכת פתאום התקליט מודיע לי שהקו מתנתק מאחר והם עובדים עד שעה 16:00 .
מתן שירות הטוב יותר למבוטחים (לפחות מענה טלפוני מהיר) פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- קשרי לקוחות שם ותפקיד:
התלונה טופלה ישירות מול המבוטח תגובה:
התלונה טופלה ישירות מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה